TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
22-9-2007
|
24-7-2007 10:07:32
hallo
een vriend van ons werkt daar en is daar heel tevreden. Wij hebben er vorig jaar een diner gedaan en ons eerste gesprek met de baas was wat raar. Hij heeft nogal een hoge dunk, zo van: ja mijn zaal heeft een fantastische ligging,... Alle ik vond dat wel raar.
Maar het is een prachtige tuin voor receptie en het eten is daar echt goed. Hele goede garçons en ze komen vaak vragen of alles in orde is. Echt heb er niet veel op aan te merken. De reden dat wij daar niet trouwen is dat het kader binnen wat verouderd is. Een mooie stijl maar niet wat wij wouden. Het zijn oude stoelen en met een oudere familie zagen wij dat niet zitten.
maar als je van die stijl houdt zou ik het zeker aanraden, het is ook vlakbij de autostrade.
succes Mieke 22/09/07
|
|
Veerle
|
24-7-2007 20:20:23
Dag Sarah,
wij trouwen volgende maand in de Kattebroek. Wij hebben een zestal zalen in de regio gaan bekijken en deze sprak ons het meeste aan. Vooral de tuin spreekt ons enorm aan, als het goed weer is, kan alles van daaruit doorgaan. Anders is er een ruime veranda die dient als receptieruimte. Er is ook een ruime dansvloer. Dat vinden wij ook belangrijk, we hebben daardoor een andere zaal bewust niet genomen. De baas (Jacques) is inderdaad een 'rare' de eerste keer dat je afspreekt. Men had ons daar ook voor verwittigd, maar inderdaad.... Het is eigenlijk een zeer sympathieke man, die mij zeer goed helpt als ik met vragen bel, mail of langskom. Maar het is een beetje een man met droge humor, maar eens je hem wat beter kent, valt die zeer goed mee hoor... Ik Kattebroek wordt de drank wel per forfait geteld, niet per drankje of fles. Maar wij hebben zelfs streekbier, kriek enz... op de receptie, buiten de normale drankjes. Ook de DJ zit in de prijs inbegrepen, het is een vaste DJ, naar het schijnt is hij wel goed. Je kan altijd eens bellen met Jacques en kijken of jullie datum vrij is en eventueel eens afspreken en een optie nemen. Wij hebben dat ook zo gedaan en moest je het dan toch niet nemen, bel je de optie gewoon af. De zaaal toont op de website wel veel donkerder dan ze in het echt is. Wij zijn gisteren nog geweest om te kijken voor onze bloemen en er hingen aan de muren nieuwe schilderijen en alles was zeer netjes en met veel meer licht dan op de foto's lijkt. Als je nog meer vragen hebt, laat je 't maar weten. Mijn e-mailadres vind je via onze website.
Veel succes nog met de zoektocht!
veerle http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl
|
|
Sarah
26-7-2008
|
24-7-2007 21:35:48
Hey, bedankt voor de reacties. We zijn al een keertje gaan kijken hoor, en hebben de eigenaar/kok/Jacques dus al ontmoet. Hij maakte inderdaad een beetje een rare indruk, vandaar mijn vraag naar ervaringen van andere koppels ;o) Maar ik ben er wel van overtuigd dat hij iemand is die zijn best zal doen om alles tot in de puntjes te verzorgen. Echt, behalve die eerste indruk, leek alle ons perfect. Ondertussen hebben we een tweede zaal bekeken, maar Kattebroek is nog steeds onze favoriet. We hebben al vast een optie genomen op onze datum... Veerle, zou je het zien zitten om na jullie huwelijk nog eens een berichtje te posten of te mailen (sarahvancraen@hotmail.com) om te laten weten hoe de zaal is meegevallen? En andere verhalen over die grote dag zijn natuurlijk ook altijd leuk om te lezen! :o) Ik wens jullie alvast veel geluk, en een prachtige dag toe!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|