Terug naar overzicht
halloja dat vind ik ook schandalig, wij kregen dat er gewoon bij.en als we er tekort hadden, dan moesten we gewoon bellen en lagen ze de dag nadien klaar.groetjes
Normaalgezien denk ik toch dat je dat gewoon moet krijgen. 40 cent per kaartje vind ik ook wel schandalig veel!groetjes
wij kregen ze gewoon van de feestzaal en had nog de helft over, die hebben we gewoon teruggegeven dan. vind het ook schandalig dat je er ook maar iets voor moet betalen... is toch geen goeie reclame vor de zaal?sas
Wij kregen dit ook gratis hoor, en zelfs nog een goed aantal extra.Kan je zelf geen goed kaartje maken?Groetjes,Helga
wij kregen dit ook gratis, das toch gratische reclame voor de feestzaal!!!Mieke22/09/07
Wij kregen die ook gratis. Ik zou ze ook zelf maken dan. Dat ze dat durven vragen.
Hoi,Wij moesten ze ook betalen, 0,18 euro per kaartje, maar het waren wel heel mooie en duidelijke (in tegenstelling tot veel kaartjes die ik al gezien heb). Ik vind het ook jammer dat wij daarvoor moesten betalen maar hebben het wel gedaan.GroetjesCaroline
wij hebben 1 kaartje gekregen, maar we kunnen het kaartje ook van de website afhalen om te gebruiken.
Ik denk dat een feestzaal al genoeg kost, dus vind ik het straf dat je ervoor moet betalen.Wij krijgen de onze gratis, zoveel als we er nodig hebben!!Karen
Bij onze zaal weet ik het niet. In onze brochure staat er denk ik verkrijgbaar? Wij trouwen in gasthof tervenne volgend jaar.
Hey, bedankt voor jullie reacties allemaal. Nu weten we tenminste dat 40 cent per kaartje toch wel niet gebruikelijk is... Ik weet niet of we er iets van gaan zeggen, ik denk dat we gewoon zelf een wegbeschrijving gaan drukken...
Dag Katrien,heb je al eens gevraagd aan je drukker of hij een routebeschrijving heeft? wij trouwen in het Kasteel van Horst en die gaven ons wel een brochuurtje met een klein plannetje op maar dat was in kleur en dus niet handig om te kopiëren.De drukker heeft toen in zijn collectie gekeken en hij had toch veel liggen. Gelukkig ook iets van het Kasteel voor onze uitnodiging.Veel succesCéline15/09/2007
in salons caipirinha te merelbeke krijg je zoveel plannetjes la))e nodig hebt, je hoeft allen maar deze die je teveel hebt terug mee te brengen.