Terug naar overzicht
Hey Veerleik trouw op 13 oktober in hetzelfde kleedje! Fijn om eindelijk eens iemand tegen te komen die ook dit kleedje gekozen heeft! Zoals je zegt heeft het een vrij diepe decolleté, vandaar dat ik mij al aan het afvragen was wat voor soort BH ik hier onder zou kunnen aandoen. Mag ik misschien vragen hoe jij dat hebt opgelost?Alvast bedankt.Groetjes,Caroline
hoi, ik heb het opgelost met een bh van Marie-Jo die rond de nek loopt. En aan de binnenkant van het kleed heb ik een lusje gemaakt met een drukknop die rond mijn BH gedaan werd. Daardoor zat het bovenstuk en de BH dus aan elkaar vast. Er was niets te zien... Ik hoop dat je mijn uitleg snapt...Een goeie trouw!!!
Hey Veerle,Ik trouw in sept 2008 en ben eigenlijk nog absoluut niet bezig met het zoeken naar een trouwkleed. Maar het kan interessant zijn... als je wat moet besparen ;-) en toch mooi wil zijn.Welke maat heeft het kleed?Groetjes,Sigrid
Hallo Veerle,Kunje me misschien een paar foto's van het kleed mailen ? hochzeit08@hotmail.com. Ik kan namelijk op de site van LR niet naar beneden scrollen (en dus de 11e lijn niet zien).Welke maat is het ?Hoeveel zou je er voor vragen ?Groetjes Gwendy
sorry Gwendy,maar inmiddels is de jurk verkocht...