TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eva
13-9-2012
|
25-7-2007 7:10:31
Dag Petra,
zelf heb ik geen ervaring met hen, wel is er al eens een onderwerp over geweest.
Enkele reacties van dan
Hallo, Even heb ik ook overwogen om gebruik te maken van de diensten van Il Viso, maar de tarieven die ze hanteren, vond ik niet kunnen. Ze kunnen natuurlijk steeds proberen, maar voor mij hoeft het niet. Ik vind het trouwens schandalig hoe er langs alle kanten getrokken wordt aan het budget van toekomstige trouwers. Natuurlijk wel begrijpelijk, maar toch... Ik zal dus door verschillende personen geschminkt en "gekapt" worden. Succes! Marleen 6.7.7 RE: Ervaringen Il Viso van: Sissi 14/03/2007 12:02:42 Dag Jennifer,
Nee, je krijgt maar 1 proef. Maar omdat die assistente de dag voor mijn proef ziek werd en ik toch wou gemaquilleerd zijn voor mijn pasbeurt heeft ze dat dan toch willen doen. Ik kon mijn pasbeurt namelijk niet verleggen.
Moest je beslissen om na de proef toch niet verder te gaan vraagt ze 36 e per uur dat ze aan uw proef besteed heeft.
Moest je nog vragen hebben, stel ze dan gerust.
Groetjes, Sissi RE: Ervaringen Il Viso van: Jennifer 14/03/2007 10:11:39 Dag Sissi, Dankje voor je reactie. Dat lijkt nogal chaotisch dan...? En het is ook zo blijkbaar dat je eerst een proef krijgt, dat je dan mag beslissen en dan komt er nog een echte proef? Of hoe werkt het dan?
thanks! Jennifer (15/09/07) RE: Ervaringen Il Viso van: Sissi 14/03/2007 10:06:41 Hey,
Ik ging een proefsessie hebben maar op het laatste moment was haar assistente die mijn haar moest doen ziek. Omdat ik een pasbeurt van mijn kleed had heeft ze toch mijn make-up willen doen. Dat vond ik wel vriendelijk. Ik was er heel tevreden over. Ze heeft ook mijn haar proberen op te steken, maar ik zeg duidelijk proberen want het trok op niets. Gelukkig doet haar assistente dat op de dag zelf.
Waar ik echter minder tevreden over ben is het feit dat zij mijn make-up zou doen maar dat er nu een ander bruidje (die vastgelegd heeft na mij maar haar proefmake-up al voor mij had gekregen)voorkeur krijgt. Dat terwijl ze mij gebeld had om te weten hoe laat ze bij ons moest zijn en toen zei dat ze dan dat ander bruidje er niet bij kon nemen. Nu heeft ze dus dat ander bruidje erbij genomen en zal mijn make-up door iemand anders (die zij aangesteld heeft)gebeuren. Mijn echte proef heb ik pas op 13 april.
Groetjes, Sissi
|
|
Véronique
16-6-2007
|
25-7-2007 9:47:17
Hi Petra,
Ik heb hen niet gevraagd voor mijn bruidsmake-up maar mijn vriendinnen hebben een workshop bij hen geregeld voor mijn vrijgezellen.
Het was een workshop kleuradvies (dit was wel heel goed) en daarna make-up. We hebben ons heel goed geamuseerd, dat moet ik toegeven, dat kan ook niet anders met 8 giechelende vrouwen samen. Maar de kwaliteit van de producten vond ik persoonlijk niet zo goed. Mijn vriendinnen hadden direct na de workshop een fotosessie georganiseerd en op enkele foto's zie je na nog geen uurtje dat de make-up al begint uit te lopen. De make-up die werd gebruikt was van hun eigen merk. Weet natuurlijk niet of ze dit ook gaan gebruiken bij bruidsmake-up, maar als dat wel het geval zou zijn zou ik er toch niet voor kiezen. De visagiste die mijn make-up heeft gedaan heeft de producten van Dior en Yves Saint Laurent gebruikt wanneer ik na het feest in de spiegel keek zag het er nog even goed uit. De mevrouw die de workshop gaf was wel goed, daar kan ik niets over zeggen. Nog een klein nadeel is de prijs, ze zijn echt wel duur. De meeste visagistes vragen een pak minder. Volgens mij kan je hier op de website zeker een paar goede adresjes krijgen.
Groetjes, Véro 16/6/2007
|
|
Sissi
26-5-2007
|
25-7-2007 11:08:57
Hey,
Enkele reacties van mij zijn hier aangehaald dus zal ik maar even zeggen hoe het verder gelopen is.
Je kon reeds lezen dat zij de make-up uiteindelijk niet zelf zou doen en dat vond ik al niet kunnen want ik had wel eerst gereserveerd en betaalde veel geld voor haar en niet voor iemand anders. Eerst vroeg ze nog om hoe laat ze bij mij moest zijn en zei ze dat ze dat ander bruidje niet kon aannemen en toen ik dan voor mijn proef ging werd ik voor een voldongen feit gesteld.
De 2 andere meisjes die zij aangesteld had waren volgens haar heel goed en zij hield toezicht op alles. De make-up trok op niet veel. Ik maquilleer me nooit maar dat had ik zelf ook wel kunnen doen. Mijn kapsel dan. Daar heeft ze 2 uur!!!! aan bezig gezeten en na een uur kwam het al los. Ik ging shoppen die dag en heb de ganse dag speldjes mogen goed steken. Stel u voor dat ge zoiets voor hebt op uw trouwdag.
Ik raad ze dus niemand aan, integendeel. Ik ben helemaal niet tevreden. Ik had haar gekozen omwille van de goede reacties hier op het forum want ik vond de zoektocht ook heel moeilijk. Ik heb dan uiteindelijk iemand gevonden die dat uitzonderlijk deed om mij uit de nood te helpen dus kan ik haar jammer genoeg niet aanbevelen.
Ik had geschreven dat ik van die eerste make-up tevreden was maar bij nader inzien was het haar ook niet eens gelukt om mijn ogen mooi in de kijker te stellen. Bij die andere (die niets te maken had met Il Viso)die mijn make-up de dag zelf deed kwamen mijn ogen mooi uit. Mijn eerste reactie was er dus één zonder dat ik had kunnen vergelijken want het was de eerste keer dat ik me liet maquilleren. Toen ik zag hoe het anders kon zag ik pas in dat zij het helemaal niet zo goed gedaan had als ik eerst dacht en kan ik niet meer zeggen dat ik tevreden was.
Veel succes!!!
Groetjes, Sissi (60 dagen getrouwd)
P.s. Als je je mailadres geeft of mij een mail stuurt op sissi.gevaert@pandora.be wil ik wel foto's doorsturen maar op foto's zie je niet altijd alles goed.
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|