Terug naar overzicht
hallo,wij nemen ook geen danslessen.En we zijn normaal ook geen dansers.Maar voor een slow moet je niet echt kunnen dansen.Elkaar gewoon liefdevol vastpakken en bewegen op de muziek,de rest komt vanzelfgroetjes ilse
Dag Ellen,Als je al een week voor je trouw zit zou ik niet veel speciaals meer beginnen te leren anders ga je de dag zelf veel te zenuwachtig zijn om het effectief te doen...Een gewone slow dans je ofwel in rondjes ofwel doe je de 'driepas', maar ik zou voorstellen dat jullie gewoon rondjes draaien. Pak mekaar gewoon stevig vast en je wiegt in rondjes mee op de muziek. Het mooie aan die dans is toch dat je ziet hoe gelukkig het koppel is met elkaar, niet per sé dat ze supergoed kunnen dansen, want dan gaat het om dat dansen en niet om het koppel.Groetjes en succes volgende week!Véronique 31/08/2007
MMM?BEN IK HELEMAAL NIET MEE AKKOORD.Die avond zijn alle ogen op jou gericht,je kan op een eenvoudige manier die dans iets "aangenamer" maken om naar te kijken. Want na 2 minuten is iedereen dat beu.Vanwaar ben je ergens Ellen?
Hé Bart,Ik ben van regio Halle. Ondertussen zijn de slowproblemen al min of meer opgelost en een liedje hebben we ook al gevonden. We gaan ook gewoon de ouders en getuigen mee op de dansvloer vragen want alleen met z'n twee dat zie ik nu toch wel niet zo goed zitten.Groetjes Ellen