TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Petra
29-9-2007
|
25-7-2007 7:37:40
Hallo Sarah,
Ik ben zelf in Antwerpen ook eens langsgeweest voor kleedjes te passen bij Jagré, ze hbb er wel enkele mooie dat wel. maar de baas die er langsliep vond ik persoonlijk wat te opdringerig! Veel kleedjes variëren daar tss 700-900 euro. Heb er zelf daar geen gekocht.
Groetjes Petra
|
|
sarah
30-6-2007
|
25-7-2007 13:47:48
hoi,
ik heb zelf ook eens kleed daar gekocht voor de trouw van mijn schoonzus. ze moesten deze wat versmallen. Mijn kleedje daarna mee gekregen. De dag toen ik het wou aan doen, had ik moeilijkheden met de sluiting, bleef constant happeren. en de pareltjes die op t kleed waren, vielen er in de loop avn de dag allemaal een voor een af. niet leuk dus. toen ik zelf ging trouwen ben ik dan naar le chapeau geweest. en daar mijn trouwkleed gekocht. en super tevreden over de service en mijn kleedje vooral. deze verkoop ikn trouwens ook. is van linea raffaelli en maatje 36.
als je interesse moest hebben.
yorditje1@hotmail.com
|
|
Tania
3-5-2008
|
26-7-2007 16:21:26
Hey,
Ik heb net ook mijn bruidsjurkenjacht beëindigd :), en ik heb het telkens gewoon gezegd. Mijn absolute maximum was 1200 euro, ik heb nu een kleed gekocht (eh, besteld) van 1040 euro, en dat wordt ook de prijs, want verdere verstellingen doen ze gratis. Natuurlijk komt er nog bij voor schoenen en accessoires, maar die tel jij ook niet mee neem ik aan.
Ik ben in twee winkels geweest waar ze daar echt mooi rekening mee hielden (ze kijken dan eerst naar de prijs voor ze het uit de rekken halen), dus dat was heel handig. Ze hadden er telkens ook begrip voor hoor. Verder ben ik nog naar één winkel geweest waar ik maar 1 kleed heb gepast en absoluut niet tevreden was, dus die tel ik even niet mee :).
Gewoon zeggen, en dat lukt wel!!
Groetjes en veel succes,
Tania
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|