TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sissi
26-5-2007
|
25-7-2007 14:53:48
Hey,
Tof dat je direct uw droomkleedje gevonden hebt. Ik had exact dezelfde ervaring.
Ik had bij Moderna een mooi kleedje gezien in de etalage en wou dat even passen. Ze hebben me de hele collectie laten zien en ik mocht passen wat ik wou. Maar dat kleedje uit de etalage was HET kleedje. Het was toen begin juni 2006 en dat kleedje was ook al van de collectie 2007. Dat van mij was ook een Pronovias (de Octubre). Welk heb jij? Of kan je dat hier niet zeggen?
Ze zijn inderdaad supervriendelijk bij Moderna en ik zou ze dan ook aan iedereen aanraden. Goede keuze die je je zeker niet zal beklagen want ook na verkoop blijven ze vriendelijk.
Groetjes, Sissi (60 dagen getrouwd)
|
|
Katia
10-5-2008
|
25-7-2007 16:03:00
beste Sissi,
ik ben in de wolken om zo te zeggen. En hoe fel ik brand vanbinnen om het te verklappen, toch kan ik dat niet doen. Er zijn bezoekers aan het forum die het eigenlijk nog niet mogen weten. Tja, na 10 mei dan he. Maar Pronovias heeft prachtige dingen gemaakt, dat staat vast.
|
|
Inge
14-6-2008
|
25-7-2007 16:11:05
Hey Katia,
Ik ben in juni geweest naar Moderna en ik kan alleen maar beamen dat ze er heel vriendelijk zijn en alle tijd nemen. Ik heb ook van de eerste keer het kleed gezien dat ik wou, het mijne is wel van Linea Raffaelli. Hoeveel heb jij voor het jouwe ongeveer betaald?
|
|
Fieke
7-7-2007
|
26-7-2007 13:00:54
Ik ben ook bij Moderna geweest, en ook bij mij was het 3e kleedje dat ik paste mijn droomkleedje. Het is er ook eentje van Pronovias gevonden en ook bij mij zeiden ze dat ik moest stoppen met passen, want dat dit MIJN kleed gewoonweg was.
Horende aan de commentaren achteraf, hadden ze zeker gelijk. Ze hebben daar enorm veel ervaring en zijn zoals je zegt héél vriendelijk.
Veel succes nog!
Groetjes, Fieke reeds 19 dagen getrouwd
|
|
Katia
10-5-2008
|
26-7-2007 14:18:21
Zeer juist Fieke. Ze hebben tegen mij net hetzelfde gezegd. Kijk er al naar uit voor de definitieve pasbeurt.
|
|
Tania
3-5-2008
|
26-7-2007 16:12:52
Hey,
We doen blijkbaar veel hetzelfde, zie hier net dat je je kleedje gevonden hebt, ik ook!!! Wel bij Maxim's Couture in Mechelen uiteindelijk, maar van beide winkels kan ik geen slecht woord zeggen. Gezien alle aanpassingen daar gratis zijn, en mijn mama ook mee was en het voorschot wilde betalen, heb ik het dan daar genomen. Hoop wel dat we nu niet dezelfde hebben, dat zou wel wat veel van het goeie zijn lol. Zal je anders eens mailen :).
Groetjes, Tania
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|