Terug naar overzicht
HeyOns huwelijk ging door in Feestzaal de Waterhoek in Geetbets, maar das denk ik niet wat je zoekt.Er worden nogal veel trouwfeesten gegeven in zaal Bergendal te Waanrode. Je kan hier terecht met eigen traiteur. Je kan hem reserveren in het gemeentehuis van Kortenaken.. Je kan waarschijnlijk daar ook terecht om de zaal is te bekijken.Lieke
Heykes ik weet een zaal! Wij zochten net hetzelfde en zijn uitgekomen bij Zaal Verhaegen in Betekom. De prijs van de zaal is 125 euro en je bent volledig vrij van catering, eten en drank dus! De omgeving is niet echt biezonder en er is ook geen tuin maar de zaal is binnen wel mooi. Ik vond ook nog de feestschuur in het Begijnhof in Diest. De zaal was 200 euro dacht ik,catering van eten vrij, dranken wel via de zaal. Je mag altijd mailen voor info ibe_degreef@hotmail.com dan kan ik je de info en prijzen van de zalen zelf eens doorsturen
Hallo Jessie.Je kan natuurlijk altijd in de lokale parochiezaal terecht. Vrienden van mij hebben dat ook gedaan.Als je trouwens nog iemand zoekt om in de mis te zingen? Mijn vriend en ik zijn van Diest en verzorgen de zang in huwelijkmissen. Het is maar een tipje hé!Groetjes!!Ilse (ilse_herinckx@hotmail.com)