Terug naar overzicht
Hallo Cindy,Misschien ken ik ze wel :-) Wij zijn ook van Bonheiden! Wij trouwen in september dit jaar nog, niet lang meer en hebben gekozen voor feestzaal de lemenhoek, omwille dat deze bekend is voor zijn goede diensten en kwaliteit! Deze feestzaal is dichtbij Mechelen en Bonheiden gelegen te OLV Waver. Wel geen kasteel, voor een tof kasteeltje met feestzaal mss eens het Tivolli kasteel te Mechelen proberen? We gaan trouwens onze foto's laten maken aan het Zellaerkasteel in Bonheiden.Moest je iets meer willen weten over allerlei dingen contacteer me dan maar op pettie_1@hotmail.com, daar julie toch van dezelfde streek zijn, weet ik mss redelijk veel nu onze voorbereidingen bijna rond zijn.Groetjes Petra29/09/2007
- tivolikasteel - mechelen- rubenskasteel - elewijt...zalen in de buurt- den ast - kampenhout- salmhoeve - bonheidencheers, djlebart
Hoi Cindy en Petra,Wij zijn ook van Bonheiden en inmiddels al een paar maanden getrouwd (5 mei). Onze feest was in het hof van Reyen in Boechout. Wij vonden dit een prachtige zaal en niet al te ver van Bonheiden (25 minuten rijden). groetjes en nog veel succes met jullie trouwvoorbereidingen!Wendywww.tom-wendy.be