Terug naar overzicht
Dag Sarah,Ik heb mijn aanstaande mooie manchetknopen cadeau gedaan voor onze verloving. De bedoeling is natuurlijk dat hij die gaat dragen op ons huwelijk. Ik ga hem ook nog op het huwelijk zelf een cadeautje geven, maar ik ben daar ook nog over aan het twijfelen. Ik dacht aan een mooie pen met gravure omdat hij heel veel schrijft.GroetjesLies
hey Sarah,mijn vriend en ik hebben allebei een verlovingsring, en ze passen bij elkaar ... Ook al is mijn vriend geen 'juwelen' drager, hij draagt de ring wel (en altijd : werken in de tuin en dan blaren hebben boven en onder de ring van te spitten en zo).Elke
hallokes wel ik had ook dat probleem , maar ik heb een beetje gelogen ik heb bij het douchen de horloge weg genomen en een beetje gelogen dat ik niet wist waar ze zou kunnen zijn en dat die niet kan weg zijn en ik heb die horloge dan cadeau gedaan.met een mooi tekstje maar je moet kunnen volhouden hé dan.
even een vraagje, het lijkt mij ook een zeer leuk idee om mijn toekomstige zijn horloge te laten graveren (door even zijn horloge te stelen..). Het heeft inderdaad geen zin om een nieuwe te kopen. Maar waar kan je dit laten doen, is dit bij elke juwelier laten doen? Zijn horloge komt van Jan Maes juwelen, doen zij dat? ik ga er eens naar vragen. En wat laten jullie er dan juist in graveren? De namen en datum van de trouw? Bedankt!!Groetjes
Dat graveren (nadat je zijn horloge gestolen hebt) lijkt me inderdaad wel tof. De datum en namen zouden vanzelfsprekend zijn. Maar ik dacht aan "You're EVERYTHING" met een knipoog naar onze openingsdans... 1 probleem: mijn vriend doet geen seconde afstand van zijn horloge! Als hij douchet, ligt zijn horloge vlakbij. Vrijwel onmogelijk om die te stelen! Maar ik heb een alternatief gevonden: Hij is zot van manga en anime (japanse striptekeningen en animatiefilm). Daarom wil ik op basis van een foto van ons een portret laten maken in Manga-stijl... Ben dus vanaf vandaag op zoek naar een manga-tekenaar ;o) Als ik geen tekenaar vind, ga ik toch voor de gravure... ;o) Groetjes, Sarah *26/07/2008*