Terug naar overzicht
Als je me je email even doorstuurd zal ik je ons misboekje even doorsturen.Judithjhlhendrix@hotmail.com22/09/2007
Hey Sarah,mijn vriend is grafisch ontwerper in een copycenter/drukkerij en heeft ons misboekje bijgevolg zelf helemaal gemaakt en gaat het na nog enkele verbeteringen ook zelf drukken.Ik wil jou ook mijn boekje (met nog een drietal fouten welliswaar:-)) doorsturen als je je e-mailadres wil geven.Het mijne is kainles@hotmail.comGroetjes Katrien18/08/07
Dag Sarah,ik wil t onze ook gerust doormailen hoor als je me je adres doormailt...Groetjes,Veerleveerledefeyter@hotmail.com
Hey,Ik wil je mijn misboekje ook wel doorsturen als ik je mail adres heb. Je kunt ook eens naar de priester/pastoor gaan. Wij hebben een soort "werkboek" gekregen. hierin staat precies wat er allemaal voorkomt tijdens de mis en er staan verschillende voorbeelden per onderdeel in. Zo kun je zelf kiezen wat het beste bij je past. Verder had de koster nog voorbeelden van eerdere huwelijken ter beschikking.Succes ermee,Groetjes
Hoi iedereen, dank je wel voor de tips en de uitleg. Hier mijn e mail adres:f.sarah@telenet.beHartelijk dank!!!Groetjes sarah_jo
Naar mij mag je ook voorbeelden sturen , schumieke1@hotmail.comWij hebben ook een werkboek meegekregen maar de teksten zijn nogal ouderwets.
Hallo,Ik vind dit inderdaad ook niet simpel. We hebben ook een werkboek meegekregen maar dat helpt maar een beetje,ook qua muziek, we willen niet zo van die typische kerkmuziek maar gewoon met cd werken.Als jullie willen mogen jullie ook wat doormailen naar ons en kunnen we zo wat ideetjes opdoen.alvast bedankt,eviOns e mail adres is : Serge.thijsen@telenet.be
Ik trouw op 5 juli 2008 en ik ben ook al bezig met teksten te zoeken voor mijn misboekje. Alle suggesties zijn welkom. Mercikes!Je mag altijd mailen naar: liesjeforever@hotmail.com