TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Petra
29-9-2007
|
|
|
rita
|
26-7-2007 20:55:28
Mijndochter trouwt zaterdag. Haar kleed komt ook van Maxim's. Zeer vriendelijk, en er word tijd gemaakt voor u. Geen extra kosten en perfecte afwerking. Niks dan lof voor deze zaak.
|
|
Caroline
31-5-2008
|
26-7-2007 23:26:44
Hey Tania,
Rond welke prijsklasse zitten deze jurken? Ben juist even op hun site geweest en heb in de collectie 2008 ook wel iets heel moois gezien. Hoe lang op voorhand ben je deze gaan uitkiezen? Wij trouwen in mei'08 en ik weet niet goed vanaf wanneer je een kleed het beste gaat kiezen.
groetjes,
Caroline
|
|
Tania
3-5-2008
|
27-7-2007 9:37:57
Hoi,
Ik trouw ook in mei 2008. Het kwam mij beter uit om nu al te gaan passen, de meesten zeggen dat oktober ideaal is omdat dan al de nieuwe collecties binnen zijn. Ik zat er niet zo mee in of het nu een kleed van 2007 of 2008 zou zijn, maar zoals je ziet van bepaalde collecties zijn de nieuwe jurken er nu al. Het kleed dat ik gekozen heb , kost 1040 euro. Er zijn er evengoed van 1400 à 1600 euro in de collectie van pronovias. Het goedkoopste dat ik van hun gepast heb was iets van een 900 euro misschien dat er nog goedkopere zijn maar dat weet ik wel niet. Ik had wel vermeld dat mijn budget max 1200 euro was en dan houden ze daar ook rekening mee he. Alvast nog veel succes met de zoektocht groetjes Tania
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|