Terug naar overzicht
hallo ValerieJa, Jagré houdt uitverkoop, maar....Het is al 2maand (dus zoveel hangt er niet meer). Ik heb 2maand geleden daar mijn droomjurk gevonden, en volgens de winkel was het geen enkel probleem om de jurk te bestellen, ook al was ze in de uitverkoop.Pas na vijf weken (misschien zelfs later als ik zelf niet nog even in de winkel binnensprong) zeggen ze me dat de jurk niet meer te krijgen is...Mijn droom in stukjes, maar ze hebben me daarna wel correct behandeld. Mijn voorschot netjes teruggekregen, en ja, heb daarna toch nog een mooiere jurk daar gevonden. Ze hebben onmiddellijk naar de leverancier gebeld, om er zeker van te zijn dat ze nog te krijgen was. Deze was niet in de uitverkoop, dus duurder. Ik moet zeggen dat de service er heeeel goed is, enkel pech met de eerste jurk.Ik raad je aan om zeker eens een kijkje te nemen in de winkel in de Quellinstraat (permanente collectie).veel succesamber
Ik was ook eerst gaan kijken bij de uitverkoop. Dit is ook al 2 maand geleden. In de winkel waar ze uitverkoop houden zijn niet veel kleedjes. Daarna ben ik naar de andere winkle in de Quellinstraat gaan kijken en heb er meteen mijn droomjurk gezien, en natuurlijk ook meteen besteld!! Het was niet in solden of uitverkoop, maar de jurk was 'slechts' 700 euro, van miss kelly. Ga dus zeker daar ook eens kijken!! Veel meer keuze, en zeer vriendelijke verkoopsters.Groetjes
Er hangt inderdaad nog veel kleding. De winkel is in 2 verdiepingen en boven hangt nog veel. Ik heb zelf mijn trouwkleed daar gekocht en er ging 20% af.Marisa