Terug naar overzicht
Voor een jurk van Rembo mag je rond de 1000-1500 euro neerleggen.groetjes
Hallo Wendy,van waar ben je? Als je in de beurt van Eindhoven woont, kan je misschien op 28 oktober 2007 naar de modeshow van Rembo styling van Ann&John in Einhoven gaan.kan je alvast de nieuwe collectie zien.Kelly06-09-2008
Ik heb ook een jurk van Rembo Styling, Model Fivia. Deze heb ik vorig jaar juni al uitgezocht voor onze bruiloft om 22 september dit jaar!Alles inclusief, dus onderrok, handschoenen, torselet enz. kwam ik uit op ca. Eur. 1600,- Ik krijg de jurk van mijn pappa en mamma en ben hun daar heel dankbaar voor!Ik heb de jurk bij Engels Bruidsmode in Blerick gekocht.Judith22/09/2007
Helabeekes,Bedankt voor alle reacties. Ik woon in de buurt van Leuven en ben van plan om bij maxim's in Aarschot eens gaan te kijken, wanneer de nieuwe collectie volledig binnen is.GroetjesWendy
halloik heb het kleedje 'honey' gekocht, dit kwam met kosten bij op 1500€nog veel succes
Op welke site heb je de nieuwe kleedjes gezien? ik vind rembo styling namelijk zooo mooi!
hey wendy,wij trouwen op 07/06/08, en ben vorige week bij maxime in aarschot mn kleedje gaan kiezen, voor kleedje en sjaal 1300 euro, dus wel schappelijk van prijs, en het zat zoooooo goed dat ik het spijtig vond dat ik het moest uittrekken.groetjes, sofie x