Nu Online
Momenteel zijn er 754 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje! help

26-7-2007 19:22:43
Hoi medebruidjes

25 augustus nadert en nadert en nadert! en mijn misboekjes moeten nog gemaakt!
hoe nieten jullie je boekjes? laten jullie dit doen of?

stomme vraag, maar ik ben echt geen knutseltype! :-)

xxx

ellen
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 794

angelique
25-8-2007
 Meld misbruik26-7-2007 20:00:13

hey Ellen,

Ik heb mijn trouwboekje ook nog niet af. Ik ben nog niet helamaal met de tekst en het kiezen van de liedjes. Maar als ik alles af heb, ga ik bij een copyshop alles laten drukken en vouw ik de boekjes zelf. Voor de voorkant gebruik is wat dikker papier in de kleur van de uitnodiging. Succes ermee!
Heeft misschien iemand nog ideetjes voor de muziek tijdens de mis?

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik26-7-2007 20:59:20

hoi,
Wij gaan ons misboekje gelijkaardig maken aan onze uitnodigingen: hetzelfde kalkpapier, hetzelfde lettertype, het voorblad ook ongeveer hetzelfde... en dan alles met een lintje bijeen houden...
Ideetjes voor muziek: wij hebben
'Perfect day' van Lou Reed,
Alegria
Parce que c'est toi
The Voyage van Christy Moore
En dan nog wat instrumentale nummers
Veel succes
Caroline
15/09/07

Veerle

Meld misbruik26-7-2007 21:42:42

Dag Ellen,

Leuk, wij trouwen ook op 25.08.07!
Geen zorgen hoor, ons misboekje is ook nog niet "gemaakt". Het is wel af en goedgekeurd door de pastoor, maar nog niet geprint, gekopieerd of geniet. Ik doe dat ergens volgende week.
Als je kopies laat nemen in een kopiecenter, kan je ze daar laten nieten meestal denk ik.
Wijzelf doen dat niet, ik heb raffia gekocht (van dat gekleurd stro precies) en in de plooi van ons boekje doe ik zo een raffia om alles samen te houden.
Wat ik ook al gezien heb en persoonlijk heel mooi vind, is alle bladen "los" (niet een geplooid boekje maar alle bladzijden los achter elkaar) en dan in de linkerbovenhoek een gaatje door het boekje dat wordt samengehouden met een gouden slitpen...

Veel succes en groetjes,

Veerle
http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl

Patricia
27-10-2007
 Meld misbruik27-7-2007 10:41:05

Hallo,

Wij zijn net begonnen met het samenstellen van de mis. Voorbeelden zijn heel erg welkom!!!
mijn mailadres is pejw.geelen@gmail.com

alvast bedankt
groetjes, Patricia

27-10-2007

Antonietta
25-8-2007
 Meld misbruik27-7-2007 12:46:18

Hoi,

superleuk, wij trouwen ook op 25/08! En ons misboekje moet ook nog worden gekopieerd, geniet, ... .

Beginnen jullie ook zenuwachtig te worden? Ik weet niet hoe het komt maar ben de laatste dagen echt zenuwachtig! Heb het gevoel dat er nog zoveel gedaan moet worden, maar weet gewoon niet wat!

ppff, zal wel overgaan zeker :-)

groetjes en succes,
Antonietta
25/08/2007

Aurélie
25-8-2007
 Meld misbruik27-7-2007 20:53:22

Hallo!

Wij trouwen ook op 25/8! Het begint nu spannend te worden hé... Maak je geen zorgen, ons boekje is zelfs nog niet af! De tekst moet nog vervoledigd worden en dan nog de lay-out, daar kijk ik verschillelijk tegen op! Iemand tips trouwens daarvoor? Nu staat het nog in doorlopende tekst in word. Hoe pakken jullie dit aan?
Groetjes en veel succes nog met de voorbereidingen!
Aurélie
25/08/2007

davy
9-9-2007
 Meld misbruik28-7-2007 23:33:41

als je je tekst in word klaar hebt kun je dat kopiëren naar publisher en daar nieuw ontwerp en dan bij pagina instelling boekje kiezen . grtz

birger

Meld misbruik4-8-2007 16:07:19

download openoffice typ alles onder elkaar en als da klaar is dan ga je aar printerinstellingen daar kun je boekje aanvinken en dan maar afdrukken

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...