Terug naar overzicht
Hey,de ringen zijn bij ons aangebracht door de mannelijke getuige.Groetjes,Lieve
Hey,Ook wij trouwen voor de kerk, maar hebben geen bruidskindjes. De getuige van mijn man zal de ringen aanbrengen. Wij vinden dat een goede oplossing.Groetjes,Kim22 08 08
Hey,Wij hadden ook geen bruidskindjes. Mijn getuigen zorgde voor de ringen; de getuige van mijn man zorgde voor het trouwboekje.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hallo,Wij nemen ook geen bruidskindjes, maar laten de getuigen de ringen brengen.Bij mijn schoonzus hingen die op een gemaakt kussentje van haar mama en lagen al klaar op het altaar. Dit was ook leuk want het lag mooi naast het bloemstukje.Nog veel plezier kristel
Wij geven de ringen op voorhand aan de pastoor.
bij ons hebben de getuigen ook onze ringen gebracht... groetjes,
Hoi,Wij trouwen ook voor de kerk zonder bruidskindjes, maar bij ons is het de hond die ons de ringen aanbrengt.Wij geven ze dan door aan de priester.laat je fantasie maar lopen, dan vind je heus wel iets speciaals.Groetjes Nele29/09/2007
Mijn 2 zussen zijn mijn (volwassen) bruidsmeisjes. Maar we zijn er nog niet uit, ofwel brengen zij de ringen ofwel verwerken we de ringen in een bloemstuk. (we maken de bloemstukken zelf)Groetjes, Amalia