Terug naar overzicht
Hoi Davy,Ons trouwfeest gaat door in Feestzaal Bethanië, wij hebben daar gevraagd aan de persoon die ons rondleidde en die kende iemand van een garçonbond. Hij zei ook dat de vrouwengilde regelmatig feesten deed voor hun kas te spijzen dus daar kan je ook eens kijken. Je moet tellen voor een garçon aan 10€ per uur. Als je wil speel ik je het telefoonnummer door maar dan moet je me wel je email achterlaten kwestie van de man zijn prive te respecteren. Groetjes Miranda
Hallo,voor onze receptie gaan we pwa-ers inzetten. Je moet wel eerst 10 cheques nemen twv 7,50 euro. Maar daar komen we gemakkelijk aan. 2 garcons en 2 voor achter de toog gedurend 4 uur. Het is niet duur en je helpt er mensen mee verder. Je moet je ook geen zorgen maken over ervaring, want het zijn meestal mensen die het regelmatig doen. Ik zou me zeker informeren!Groetjes, Nathalie (ook van genk)
hallo, Wij hadden voor ons trouwfeest ook hele goede garçons!!! Ze hebben niemand laten wachten met drinken en zijn zeer professioneel!! Ze vragen 10 euro per uur.Het email adres van degene waar ik de hele tijd mee gecontacteerd ben geweest : punica_1@telenet.beGroetjes, els14/07/2007