Terug naar overzicht
Dag Annelies,Mijn aanstaande en ik hebben 3 jaar lessen salsa gevolgd in Kortrijk. Waaronder ook een aantal privélessen. Daar hadden we super-leraars!!! Belgisch kampioen, europees kampioen en finalist wereldkampioen! Daniel en Anja zijn supermensen en geven ook privélessen! Je moet maar eens op hun website kijken: www.salsalatino.be Het zijn heel gewone mensen en heel sympathiek. Ik denk dat ze over gans belgië komen hoor...Groetjes,Delphine06/06/2008
Hallo Annelies, ik kom ook uit Herentals en wij gaan ook een paar lessen volgen. De eerste les moet nog komen dus hoe het meevalt kan ik nog niet zeggen. Wij hebben ze geboekt bij Dansinstituut Walkiers in Lier. Daar vragen ze 35 euro per uur per koppel. In één of twee lessen zou het moeten lukken zeggen ze, maar er zijn er ook die meer lessen nemen. Wij gaan het bij 1 of 2 lessen houden, omda we geen show willen geven of zo, maar ons ni belachelijk willen maken.
Hey,wij zijn een cursus trouwdansen (vijf lessen) gaan volgen bij DanzAteljee in Berchem. Je kiest zelf je liedje en je dansstijl, zij maken er iets moois van.Groetjes,Lieve
Hoi,In dascenter Time-out in de Nieuwstraat in Herentals kan je ook privélessen salsa volgen.groetjes,