TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ilse
18-8-2007
|
27-7-2007 14:45:43
Ik persoonlijk vind het een heel prachtig nummer, wij gebruiken het dan wel niet als openingsdans maar gaan het liedje wel spelen in onze trouwmis, omdat ik dat liedje absoluut erbij wilde op onze trouwdag! Ik vind het helemaal niet stom klinken, integendeel, het is gewoon een puur mooi liefdesliedje, gewoon doen zou ik zeggen!!!! Mijn vriend heeft er ook ewa aan moeten wennen, maar nu is hij ook bijgedraaid hoor!
Groetjes en ong veel plezier met de voorbereidingen, Ilse (18.08.2007)
|
|
Lieve
1-9-2006
|
27-7-2007 15:02:30
Hey,
wij hadden een andere openingsdans, maar mijn ouders waren op die dag 30 jaar getrouwd en wij hebben speciaal voor hen dit nummer gedraait. Het is een echt kippenvelmoment geworden, inderdaad een zéér toepasselijke tekst.
Niet twijfelen meid, als je het mooi vindt, ga ervoor! Lieve
|
|
Hanne
5-7-2008
|
27-7-2007 17:42:40
Hey Ellen,
Ik vind dat een superliedje, echt om kippevel van te krijgen. Mijn vriendin had dit liedje als openingsdans en het was gewoon schitterend! Moest zij het liedje niet gebruikt hebben, zou ik het zeker overwegen om het als openingsdans te nemen.
Laat je vriend er wat aan wennen en dan zou ik zeker niet twijfelen!
Hanne
|
|
VERA
18-7-2007
|
30-7-2007 12:35:29
hallo bruidje, waarom niet?bij ons is het Zij van marco borsato dus ......... SUCCES VEKE
|
|
Evelien
|
18-12-2007 12:30:25
Ik vind dit liedje prachtig, zou het zelf ook zeer graag gebruiken maar mijn vriend was niet zo enthousiast omdat het nederlandstalig is. Eigenlijk is hij eerder te vinden voor zo'n showliedje, zoals je er op youtube wel kan vinden (bvb dat koppel dat I had the time of my life als openingsdans heeft en de dans uit de film nadoet enz.) Ik vind dat dus een slecht idee :-) Kvind dit tenminste een mooi, verstaanbaar liedje, en niet zo cliché melig als andere liefdesliedjes. Tis zo een beetje prettig gestoord. Nu is mijn vriend er ondertussen niet meer zo tegen maar hij denkt wel dat het niet eenvoudig is om op te dansen omdat het wel regelmatig tempowisselingen heeft hé. Nog iemand die hiermee ervaring heeft? OF valt dit best mee?
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|