TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
18-8-2007
|
27-7-2007 15:02:13
Hey Ulrike,
dat zal waarschijnlijk oktober/november zijn. Ik heb mijn kleedje vorig jaar in november gekocht en toen was de nieuwe collectie voor 2007 pas binnen met als gevolg dat ik nog veel keuze had.
Veel succes in de zoektocht naar uw droomkleed!
Groetjes Katrien 18/08/07
|
|
Marijke
16-8-2008
|
27-7-2007 15:19:35
hoi ulrike,
idd, de collectie voor 2008 komt oktober/november uit. Normaal hebben de meeste kledingwinkels ook een modeshows lopen.
Ga eens kijken op hun sites als je al een idee hebt waar je zeker naar toe wilt gaan...
Van waar ben je ergens? In Hasselt en Genk zijn er modeshows in november.
groetjes Marijke 16/08/2008
|
|
Kerry
|
27-7-2007 15:54:21
Hey,
Linx in Hasselt geeft een modeshow op 18 november. Ik heb een afspraak gemaakt voor 24 november. Normaalgezien is dan alles van de nieuwe collectie binnen.
@Marijke: Ik zie net dat jij wsl op zelfde datum als ons gaat trouwen! Waar gaan jullie ergens trouwen?
groetjes Kerry
|
|
ulrike
|
27-7-2007 16:32:23
hey kerry,
we gaan trouwen in het hof van de putte in zegelsem, we wonen in gent maar ik kom uit g'bergen en vriend uit brakel moet je lang op voorhand een afspraak maken om te gaan passen ?? of kan dat een week of twee ervoor ook nog? ik zie het liefst kleedjes van mathyro en linea raffaelli, rembo iets minder maar sommige vind ik ook mooi, ik weet wel totaal niet in welke winkels ze die hebben , heb al gezien dat ze linea en rembo meestal wel hebben , maar mathyro vind je precies niet overal
groetjes
|
|
Hanne
30-8-2008
|
27-7-2007 16:33:22
Goed om te weten! Dan ga ik ook in die periode beginnen rondkijken. Ik wil er op tijd bij zijn, zodat ik op mijn gemak bijpassende schoenen en accessoires kan zoeken.
Succes met de zoektocht iedereen!
|
|
Kerry
|
27-7-2007 17:07:10
Ik weet eigenlijk niet goed hoeveel tijd op voorhand je een afspraak moet maken. Als je nu al een afspraak maakt, heb je natuurlijk nog veel keuze qua dagen. Als je op de website van mathyro kijkt, vind je daar dan niet in welke winkels die collectie verkocht wordt?
groetjes Kerry
|
|
Tania
3-5-2008
|
27-7-2007 20:27:36
Hoi,
Meestal is het inderdaad oktober/november voor de nieuwe collectie, nu ik ben net gaan passen, en heb voor een kleed van Pronovias gekozen, en dat is al van 2008. Dus het hangt af van de collectie denk ik. Wat betreft een afspraak om eens te gaan passen, heb ik enkele dagen van tevoren gebeld, en dat kon telkens (ben in drie winkels geweest, maar de derde tel ik niet echt mee omdat ik daar maar één kleed mocht passen omdat ik alleen kwam :(). Dus daar hoef je je niet veel zorgen in te maken denk ik!
Veel plezier nog,
Tania
|
|
ulrike
|
28-7-2007 2:07:40
nee, ik heb al gekeken op de website van mathyro maar het staat er niet bij of ik heb niet goed gekeken
|
|
ilse
7-12-2007
|
28-7-2007 21:35:26
hallo,
15 oktober komt de nieuwe bruidscollectie 2008 in de winkel
groetjes ilse
|
|
Eva
14-6-2008
|
30-7-2007 14:52:18
Oeps, en ik heb een afspraak gemaakt om gaan te passen op 13 oktober bij linx in hasselt. ik hoop wel dat ze dan de nieuwe collectie al binnen hebben hoor. want anders ga ik gewoon voor niets.
14/06/08
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|