Terug naar overzicht
Stephanie,don't worry. Ik ben vorige keer ook een paar kleedjes gaan passsen bij hen en ze waren zeer professioneel. Ze hebben toch nog altijd een goede reputatie vind ik.Groetjes en succes !L
Mijn (toekomstige) schoonzus heeft haar kleed daar ook gekocht. Ze was super-tevreden over het allereerste kleed dat ze aandeed. En ze raadt mij nu ook aan om daar eens te gaan kijken voor mijn kleed... Geen enkel negatief woord dus uit haar mond! Dus: geen zorgen! Groetjes, Sarah *26/07/2008*
Een vriendin van mij heeft haar kleed daar gekocht, en zij had er geen klagen van. Ze is er wel naartoe gegaan met het idee van ik ga hier moeten opletten en mij niet laten doen, maar ze heeft er geen problemen gehad. Ik denk dat je daar een beetje geluk moet hebben, het zal er ook wel toe doen of je een type bent dat ze graag hebben of niet.Dus maak je ook niet teveel zorgen, haar kleed was in elk geval prachtig en het zat ook heel goed!Groetjes,Tania
Een vriendin van mij is ook daar geweest en ze heeft mij juist die winkel aangeraden. ik zou dus niet panikeren. zelf ben ik er niet geweest aangezien ik een winkel gevonden had die dichter in de buurt was.Groetjes,Céline
Hey, ik had net hetzelfde gedacht, maar toen ik daar geweest was(na afspraak) bleek dat daat heel goed mee te vallen en nu komt mijn "tenue" van daar! DUs....Ellen
Hallo,ik heb ook bij pierre yves mijn kleedje gekocht (was vorig jaar november). Ik ben er heel tevreden over. Ik ben 2x geweest vooraleer ik beslist had dat het dat kleedje zou worden, ben erna geweest voor pasbeurten en ben vorige week voor laatste pas geweest en ondertussen hangt mijn kleedje al thuis! Ik heb geen enkele negatieve opmerkingen over de vriendelijkheid, retouches, enz. Ik ben er heel tevreden over! Nu hopen dat mijn toekomstige mijn kleedje mooi vindt :-)Groetjes,Chantal 01.09.07