Terug naar overzicht
hey Barbarawij zouden daar volgend jaar ons feest geven. De zaal vastleggen vormde geen probleem. Ook de prijzen vallen enorm goed mee. Nu afwachten wat het feest zelf zal geven uiteraard. Wel weet ik dat het eten er goed is en zeer degelijk van prijs.Veel succes ermee!!!Ilse08/08/2008
hallo,bedankt voor je antwoord! weet je soms of het passim restaurant ook open blijft? als het zou open blijven zou ik anders wss niet gaan kijken omdat ik graag een locatie voor ons alleen zou hebben op die belangrijke dag :-)vriendelijke groetjes
Hoi,Ik trouw binnen welgeteld 19 dagen in kasteel d'aertrycke. Ik zal dan weten te zeggen hoe het is geweest! Groetjes,Ilse
Heyla,Eind juni was ik in kasteel d'aertrycke voor het afscheidsfeest van onze directeur. Wij zaten op het 1ste verdiep terwijl op het gelijkvloers een trouwfeest bezig was. Beide feesten liepen wel ietske in elkaar over. De gasten van de trouwers dansten bijvoorbeeld in de hall. Wanneer wij tussen de maaltijden door even naar buiten gingen, moesten we telkens effkes storen om te kunnen passeren. Maar het viel al bij al wel mee ze. Het is alleszins een heel mooie locatie om te trouwen. Nog veel succes met de voorbereidingen!Groetjes,Annelies (29/12/2007)
Dag Barbarahet restaurant blijft open tijdens het feest. Daarom hebben wij de bovenverdieping volledig afgehuurd (alhoewel ik denk dat er op vrijdagavond daar niet veel ander volk zal zijn, want ik geloof dat ze alleen op zaterdag en zondag open zijn). De receptie vindt plaats in twee kleinere zaaltjes en het feest en het dansen zijn in de grote zaal. Enkel de rokers die naar buiten zullen moeten, zullen misschien ander volk zien.Veel succes ermee!!!btw wanneer trouw je?Ilse08/08/2008