Terug naar overzicht
kijk eens in de gouden gids, daar staan ze allemaal in, vragen allemaal rond de 300 euro, ik heb ze allemaal gebeld maar besloten om mijn nichtje alles in goede banen te laten leiden. Die 300 euro is standaardprijs, dus dan heb je nog niets van auto's of zo.
wij betalen zoveel niet hoor. Die van ons vraagt 125 euro en blijft tot aan de receptiegroetjesAnneleen
Hallo, Wij hebben gerd bylois van Genk. Hij kan echt alles regelen. Echt een aanrader hoor! In prijs ook!Groetjes
Onze CM is van Herentals, dus een beetje ver voor jou. Zijn prijs is 125 euro en hij blijft tot aan de receptie.
Hallo,Ik heb ook rondgebeld en hier in limburg is iedereen zijn standaard prijs tussen de 125 à 150 euro. Dan blijven ze tot aan de receptie en we hebben er ook eentje die voor 150 de gasten aan de tafel wil brengen. Dus deze prijzen vallen wel heel goed mee.Groetjes en nog veel plezier
hey,Alvast bedankt voor de informatie.Ik had al eens bij de gouden gids gekeken ondertussen en had die van genk al zien staan. Hebben jullie daar al ervaring mee of moet je ook nog in het huwelijksbootje stappen.Die 125 euro valt nog mee want ik vind 300 euro zoals ik al gelezen heb nogal veel.En hoe noemt die van jou kristel en eventueel zijn gegevens, dan kan ik die mss ook eens mailen of bellen. Want vind het wel fijn als die eventueel blijft voor de gasten aan tafel te brengen en dat voor maar 25 euro meer.Bedankt allemaal en nog veel geluk