Terug naar overzicht
Wij hebben auto's voorzien voor de ouders, en voor de getuigen, met partner. Dus na de bruidswagen rijden er 4 'suitewagens', telkens met chauffeur. Parkeren aan de kerk is dus het probleem van de chauffeurs ;-) maar daar zie ik geen probleem in omdat het kerkje wat afgelegen is...
Hallo Edith,Wij hebben ook auto's voorzien met chauffeur dit is veel makkelijker voor de mensen. Wij doen dit met hulp van kennissen en buren. We kiezen allemaal voor mercedes en de buren willen dit gratis voor ons doen. Zo trouwt hier iedereen best leuk hoor.Zo zijn er niet echt problemen om te parkeren en om het uistappen want de ceremoniemeester zorgt dan voor alles en jij moet je van niet veel aantrekken op jullie grootte dag.Veel plezier nog groetjes Kristel
Hoi Edith,Mijn oudste zus had op haar trouw mercedessen met chauffeurs, mijn andere zus had een oldtimer bus en eerlijk gezegd vond ik de oldtimer bus stukken leuker. iedereen was samen, we hebben een fles champagne gekraakt onder weg en het koppel stonden op het "balkonnetje" achteraan. echt super leuke reacties van de mensen op straat! iedereen kon met iedereen praten en de sfeer zat er zeker in.Wij gaan dus ook voor de oldtimer bus.GroetjesCéline
Hoi Edith,wij hadden ook auto's met chauffeur voorzien voor de suite. Net zoals Kristel hebben wij vrienden en kennissen die een BMW hadden gevraagd om te rijden. Zo vormde de hele suite toch een mooi geheel. En wees gerust: die deden dat met heel veel plezier. De belangrijste redenen waarom we dat zo deden was:- ook voor hen is het feest en de suite moest van mij aan niks denken- geen problemen om parkeerplaatsen te zoeken. - En natuurlijk: kost niets!!! Eerst wilden we een bus, maar je betaalt zoveel voor eventjes te rijden. Groetjes
Mijn broer geeft ons als cadeau een limousine voor die dag. Daar kunnen we met acht in, dat zijn dus wij, de beide ouders en broer en zus die ook de getuigen zijn. Alleen lastig dat de vriend van mijn schoonzus er dan niet meer bij kan, maar zij gaat dan waarschijnlijk één ritje in de limo doen, en dan een ritje met hem erachter in een andere wagen... We vonden dat ook heel vervelend, maar we kunnen er moeilijk een limo bijnemen... De rest van de mensen voorzien dan in eigen vervoer.Groetjes,Taniawww.bartentania.bruiloftsite.nl