TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
14-9-2007
|
28-7-2007 20:28:53
Dag Hilde, Wij trouwen 14/9 in Gasthof Ter Venne in Langdorp-Aarschot. Moet je zeker eens gaan kijken! Supermooie omgeving: in de bossen. Vanachter een heel mooie tuin waar je de receptie kan geven. Als't slecht weer zou zijn dan is er de wintertuin (een glazen ontvangstruimte). Je moet maar eens zoeken achter hun website. Mijn vriend is er al jaren garcon dus die weet dat alles er tiptop in orde is. Superlekker & veel eten, goeie bediening,... alles wat je maar wenst. Zijn hele lieve mensen, je moet er maar eens langsgaan. Groetjes, Nathalie
|
|
anja
1-9-2007
|
29-7-2007 0:56:54
hallo hilde,
onlangs zijn we naar een trouwfeest geweest in gasthof ter venne en t viel daar idd heel goed mee zelf hebben we gekozen voor hof te rhode in diest (geen traditioneel feest maar etentje in beperkte groep s avonds en uitgebreide brunch voor grotere groep de dag erna)
groetjes! anja
|
|
Kirsten
9-6-2007
|
29-7-2007 10:09:00
Hoi,
Wij zijn op 9 juni getrouwd in Gasthof Ter Venne en onze feest was fantastisch!!! Lekker eten, goede service, mooie omgeving; het was af; een echte aanrader! We hebben veel complimentjes gekregen over onze feest!!!
Groetjes, Kirsten 09/06/2007 www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
|
|
Hilde
14-3-2008
|
29-7-2007 11:35:04
aan gasthof ter venne hadden we ook al gedacht maar vrees dat dit al wat laat is. Onze datum ligt nog wel niet vast maar zouden graag maart 2008 trouwen. heb al ghoord dat feesten bij gasthof ter venne 2 jaar van te voren vastliggen. is dit waaar?
|
|
Kirsten
9-6-2007
|
29-7-2007 13:32:29
Wij hebben onze zaal 1 jaar op voorhand vastgelegd. Maart is wel niet zo'n drukke maand om te trouwen en ze hebben daar twee feestzalen, dus je kan altijd eens informeren.
|
|
Wendy
2-8-2008
|
29-7-2007 13:43:30
Hoi,
Wij gaan op 2 augustus 2008 ons huwelijksfeest geven in Gasthof TerVenne. We hebben dit in april vastgelegd. We hadden toen slechts keuze uit 3 data. Maar de zomer is nu ook wel een drukke periode... Misschien kan je even langsgaan en informeren? Mijn zus haar trouwfeest was daar enkele jaren gelden ook en het was echt tiptop in orde.Ze hebben immers 2 zalen (Onder 't riet en Sparrenhof) waar er feesten kunnen doorgaan! Groetjes
Wendy
|
|
Yo
12-7-2008
|
29-7-2007 19:13:45
Hoi,
wij zijn in mei langs geweest en toen waren er nog van april tot en met augustus 8 (ongeveer) data vrij in de ene zaal (onder t riet)en evenveel in de andere (sparrenhof). Wij hebben 'onder t riet' gekozen voor juli 2008. echt heel veel keuze was er nu ook ni meer ( wij wouden graag in de zomermaanden trouwen.) Natuurlijk als je wat minder kieskeurig bent in de maand en zaal... We zijn een tijd geleden naar een trouwfeest geweest maar dan in het sparrenhof. En ik moet zeggen t was af... alles....
groetjes en veel succes
|
|
nadia
|
29-7-2007 20:42:20
hey
wij hebben ons feest gegeven in De Postiljon in Aarschot (www.kasteelvannieuwland.be ) geweldige locatie, supermooie tuin, lekker eten, vriendelijke bediening, noem maar op!!
groetjes nadia
|
|
Nathalie
14-9-2007
|
31-7-2007 23:01:40
Hey Hilde, ik zou er eens langsgaan. Ik geloof dat je er op maandag en donderdag avond kan langsgaan voor besprekingen. Dan heb je ineens een boekje met alle info. Maar misschien dat maart nog wel lukt hoor. Is niet zo'n populaire trouwmaand hé. Wijzelf hebben ons huwelijk voor september pas begin dit jaar (eind januari) vastgelegd. Veel keus hadden we niet meer, en't is op een vrijdag geworden bij ons MAAR je hebt maar 1 dag nodig hé. Zeker eens gaan luisteren! Zou wel zo snel mogelijk gaan dan. Dan kan je een optie nemen en er nog eens over nadenken (maar dan ben je gerust)
Groetjes & hou ons op de hoogte, Nathalie
|
|
Hilde
14-3-2008
|
2-8-2007 21:29:28
Hey
heb al eens enkele telefoontjes gedaan. Spijtig dat het nu net vakantie is, eeste moet ik terug bellen. Zijn gisteren wel gaan zien naar 't Rutgerhof in Testelt. hebben we daar toch al een prijs van. Nu afwachten wat we te horen zullen krijgen bij gasthof ter venne en de postiljon. in ieder geval mercikes voor de tips
|
|
Katrien
8-9-2008
|
8-8-2007 13:54:17
Wij trouwen in Sint Jansberg (www.sintjansberg.be ). Als je graag een aparte locatie hebt, is dit echt wel de moeite. We worden er heel goed begeleid, ze hebben een prachtige kapel en de gehele locatie is authentiek!
|
|
karien
11-8-2007
|
13-8-2007 7:07:10
Hey Hilde, Twee dagen geleden zijn we getrouwd in Gasthof Ter Venne (zaal The Green met een heel leuk en mooi terras) en het was echt super!!! We hebben dan ook niets anders dan complimentjes gekregen. Het personeel was heel vriendelijk, het eten was heel lekker (voor mij zeker een michelin-ster waard :-)) en we hadden niets tekort, in tegendeel. Ik zou zeggen, ga er zeker eens langs. Meer info kan je vinden op hun site (www.tervenne.be ). We kregen ook een lijstje mee met mogelijke DJ's, hotels in de buurt,... (zonder verplichting) Groetjes en veel succes met de voorbereiding van jouw huwelijk! Karien
|
|
Hilde
14-3-2008
|
29-8-2007 19:04:04
allemaal bedankt voor jullie tips. onze zoektocht is gedaan. we hebben eindelijk de knoop doorgehakt en beslist om naar feestzaal kiezelhof te gaan in balen. daar trouwde vorig jaar mijn broer ook en het was er heel goed.
groetjes hilde en dimitri
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|