Terug naar overzicht
wij trouwen ook op 22/09 :)ik laat men haar half opsteken wss maar ik doe er niets in omdat ik al een heel fijne tiara/diadeem heb met steentjeswat ik ook wel mooi vind zijn van die strass steenjes (zijn er met magneetjes).groetjes jessy22/09/2007
Hoi,Ikzelf heb gekozen voor curli's, denk dat ze goed vast blijven steken en je hebt er ook heel veel keuze in.Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
hoi bruidje Ik zou in samenspraak met de kapper kiezen, hij weet het best welk type haar je hebt. En weet dan ook wat het beste blijft zitten, ik heb voor mijn huwelijk gekozen voor pareltjes, dat is heel fijn en blijft super goed zitten. Maar dat hangt ook af welk soort kleed dat je draagt.veel succes en gefeliciteerd met jullie huwelijkjoke
Ik kies voor curly's. Omdat mijn sluier strak over mijn hoofd zit moet mijn kapsel simpel blijven, half opgestoken, maar als ik mijn sluier af doe wil ik toch nog een feestelijk kapsel. Daarom heb ik goedkope curly's gekocht in de jennyfer, en heb dat steentje eraf gedaan. Ik heb een kanten sluier met stoffen bloemetjes en kraaltjes. Ik maak mijn kleed zelf, dus heb nog wat over van die stof en heb er enkele bloemetjes uit geknipt en die op de curly gemaakt. Nu heb ik dezelfde bloemetjes in mijn haar als in mijn sluier.Groetjes, Mara