Terug naar overzicht
Hallo Rebecca,Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog een maandje voor ons feest zit, en ik sinds onze uitnodigingen niks gedaan heb voor ons huwelijk. Volgens mij zijn het ook enkel nog de kleine dingetjes die ons resten zoals een gastenboek maken, tafelschikking, menu's maken, bedankingskes, versiering, maar ik kom er ook niet toe om er aan te beginnen. Ik vind persoonlijk dat ik helemaal niet veel werk heb aan mijn voorbereidingen...Groetjes,Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl
Hallo,Wij hebben ook nog maar 12 dagen en dan is het al daar. Ik heb ook al verschillende lijstjes gemaakt en elke keer komt er precies nog wat bij. Het lijkt ook nog of ik zo veel moet doen, maarja het zal wel vanzelf gaan zeker! Dat hoop ik dan toch! Veel succes !!! Het zal wel allemaal lukken hoor!Groetjes
Dag Rebecca,Als ik jouw berichtje lees, herken ik me helemaal. Wij trouwen ook binnen twee weken en ik schrijf ook altijd maar vanalles op dat ik moet doen, maar het gaat precies allemaal niet vooruit. Soms denk ik dat nooit alles op tijd in orde zal zijn of dat ik gewoon dingen zal vergeten.Het zal wel allemaal goed komen zeker?Nog veel succes met de voorbereidingen alvast en geniet van jullie dag!Groetjes,Helga