Nu Online
Momenteel zijn er 401 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

roken tijdens trouwfuif?

28-7-2007 23:28:47
Hallo,

Mag dit nog tijdens een trouwfuif?
of hangt dat vd zaal zelf af?
Zou het niet prettig vinden als de zaal constant half leeg is :(

groetjes
Ellen

ellen
28-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 730

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik29-7-2007 10:05:45

Hey,

In onze zaal mocht ook niet gerookt worden (en daar was ik blij om). We hebben heel wat vrienden die roken, maar als de sfeer binnen goed is, zit je niet met een half lege zaal, hoor!

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik29-7-2007 11:01:55

wij mogen bij ons in de zaal zelf beslissen of er gerookt mag worden. wij hebben ook veel mensen die roken in de familie, en zij gaan dan ook veel buiten zijn.

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik29-7-2007 11:37:16

Hey Ellen,

ik denk dat het van zaal tot zaal afhangt. Misschien daar eens informeren? Bij ons is er een grote tuin aan de zaal en aangezien op ons feest weinig rokers zijn en ook wijzelf niet roken, hebben wij liever dat de rokers eventjes naar buiten gaan. Maar dat hangt van iedereen persoonlijk af he. Ik durf ook niet tegen de mensen zelf zeggen dat ze naar buiten moeten.

Groetjes Katrien
18/08/07
www.rafenkatrien.bruiloftsite.nl

Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik29-7-2007 20:19:44

Wij vroegen er zelf om het toe te laten en dat was geen probleem!

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik1-8-2007 17:23:44

Voor de wet mag het niet, maar sommige zalen laten het van het koppel zelf afhangen. Wij mogen het niet, maar willen het ook niet aangezien ik een allergie heb tegen sigarettenrook en graag het einde van mijn eigen feest zou willen meemaken :)

We voorzien een tentje buiten (bij slecht weer) en daar kunnen mensen relaxed roken. Ik denk niet dat ons feest gaat leeglopen omdat het aantal rokers wel meevalt. Mijn neef trouwde in april en daar mocht wel gerookt worden. Toch zag ik dat een heel aantal mensen reeds uit gewente naar buiten gingen. En dat stoorde helemaal niet.

Wij hebben wel een schuur met een zeer grote poort die openstaat als het warm genoeg is, dus de mensen die buiten staan hebben toch nog het gevoel bij het feest te staan.

Mara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...