Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fritkraam trouwfuif

29-7-2007 14:28:50
hallo, wij trouwen volgend jaar op 14 augustus. In plaats van een feest geven wij een trouwfeest geven wij een trouwfuif. Weet er iemand soms adressen waar we een frit- en hamburgerkraam kunnen vastleggen?

Manuela
14-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 928

ellen
28-6-2008
 Meld misbruik29-7-2007 22:20:16

www.erwinsfrietmobiel.be

Succes!

groetjes

Ellen

Thierry

Meld misbruik30-7-2007 13:11:42

---

Kathleen
4-7-2008
 Meld misbruik30-7-2007 19:38:43

Hey
wij zijn vorige week op een feest geweest waar ze 's avonds ook een frietkraam lieten komen, dat was heel tof maar er was één groot nadeel. Het kraam stond buiten en de hele sfeer in de zaal was verpest. iedereen stond buiten en bleef ook buiten staan om te eten en sigaretje te roken. Bruidspaar moest gasten na een tijdje zelf terug binnenroepen.

Kathleen
www.dirkenkathleen.bruiloftsite.nl

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik1-8-2007 17:17:50

Wij serveren ook frieten en hamburgers op het avondfeest, maar onze feestzaal zorgt hier zelf voor in een tent buiten, supergezellig!

Mara

natascha
1-9-2007
 Meld misbruik3-8-2007 23:29:38

Hallo,

Ik kan alleen maar zeggen dat wij erwins frietmobiel al 2x gevraagd hebben voor een feest van 100 man. Het was beide keren perfect in orde en alle gasten waren er erg over te spreken. Hij biedt ook verschillende formules aan. Alleen maar een aanrader.

Groetjes,
Natascha

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...