Terug naar overzicht
Hoi Stephanie,Ik ben getrouwd op 7/7/7 en was ook lang op zoek naar mooie haarspeldjes. Je kan altijd in de bruidswinkels kijken, maar daar zijn ze peperduur. Mijn kapster heeft voor mij zelf 6 speldjes gemaakt: een heel klein bloemetje gemaakt van wilde zijde met middenin pareltjes. Heel mooi was het, ook omdat op mijn kleed een bloem voorkwam en ik een halsketting met parels droeg. Ik kan er nu niks meer mee doen, als je geïnteresseerd bent (sadiake@hotmail.com), ik verkoop ze voor 5 euro. Groetjes en nog veel succes met de zoektocht.Sadia
Hallo Stefanie,Ik heb mijn accesoires gevonden bij dressed by jill in nederland. Ik ben zelf langs geweest in de winkel. Maar je kan ook bestellen via internet (www.dressedbyjill.nl ). Zeer vriendelijke mensen daar en veel keuze!Groetjes,Helga
Hey,ik ben naar t bruidsparadijs is Kapellen gereden en ze hadden er veel keuze aan speldjes, parels, curly', tiara's,...Eerst durfde ik niet goed omdat ik over deze winkel al veel negatief heb gehoord, maar ik vond dat niet. Ze waren vriendelijk en drongen niets op. Ik heb zelf parels gekocht voor in mijn haar. Voor twee doosjes was het 50 euro wat niet goedkoop is, maar ik heb het er wel voor over.Groetjes Katrien18/08/07www.rafenkatrien.bruiloftsite.nl
Ik heb mijn curlies besteld op www.onestopweddingshop.nl Ze waren binnen twee dagen bij mij binnen. Helemaal super.Groetjes Sandra