Terug naar overzicht
dag Isabelle,ik ga morgen ook een kijkje nemen in de Bataaf. ik woon in geraardsbergen en ben ook nog op zoek naar een goede locatie voor het trouwfeest. Ik ben ook al langsgeweest bij De Parel in Denderwindeke en op de vierkantshoeve Hof te Nieuwenhove in Zarlardinge. We zouden barbeque of buffet willen in plaats van een menu, om het een beetje losser te laten verlopen. Hebben jullie al gekozen?veel succes,Gerlinde
Hallo,nee nog niet. We hopen om dit weekend een keuze te kunnen maken. Ik heb hier wel nog niet veel reactie gekregen. Ik hoop dat dat geen negatief signaal is over die zalen. We zouden zondag er misschien eens gaan eten en dan zullen we meer weten.GroetjesIsabelle
hey,bezoek aan de bataaf was heel positief, vriendelijke mensen! ik vind de binnenkoer met dat prieeltje prachtig, heel romantisch. ook de zaal is romantisch,kasteel-achtig, alleen de bloemetjesgordijntjes zijn vreselijk! ik kreeg een mapje met alle prijzen van drank, receptie, menu's en buffetten. veel keuze, het eten is niet goedkoop, maar de forfait voor drank valt mee en de zaal en tafeldecoratie met kaarsen en bloemstukjes is inbegrepen. wij gaan zeker ook eerst eens proeven!groetjes,Gerlinde
Hallo,we hebben beslist! En het is niet de bataaf of de pepermolen geworden, grote verrassing voor mezelf ook. Op het laatste ogenblik kwam er nog iemand met het idee om toch maar eerst nog eens naar de zilverreiger te gaan kijken in Oosterzele. Toen we daar aankwamen waren we direct verkocht. Prachtige tuin met herten, eenden, ezels, vijver... mooie zaal en naar het schijn t is de bediening en het eten ook zeer goed. Ik heb toch alleen nog maar positieve reacties gehoord. Nog veel succes in jullie zoektocht.GroetjesIsabelle
proficiat!wij zijn nog efkes op zoek...groetjesgerlinde