Terug naar overzicht
Dag Katrien,Ik ga een foto achteraf sturen.Groetjes,E18/08/07
Hey Katrien,Wij waren ook eerst van plan om bedrukte zeepjes of een gadget te geven maar dat komt inderdaad heel duur uit. En het is al allemaal al duur genoeg hé! Dus wij houden het bij bedankfoto's achteraf.Groetjes!Kathy
Hey,wij hebben de avond zelf een bedankje gegeven per koppel.Groetjes,Lieve
Ik worstel ook nog met die vraag. Het komt inderdaad duur uit, maar is het dan niet raar dat je eerst je gasten met "lege handen" naar huis stuurt? De foto stuur je maar achteraf op... Het zal met onze fotograaf niet lukken om die dezelfde avond nog te geven...
Wij waren zaterdag op een trouwfeest van een héél goeie vriendin, en hebben niets gekregen... t is maar bij het lezen van dit berichtje dat mijn euro viel dat we niets gehad hebben. We hebben het dus niet gemist. Wijzelf trouwen in eind oktober, en ik denk dat we ook niets gaan geven. Meestal is dat toch een soort van prularia waar je niets mee doet, en het kost heel veel geld.groetjes
wij geven de avond zelf een snoepzakje mee in een mooi zakje (ava) met kaartje aan en achteraf sturen we nog een foto op. zo hebben ze iets gekregen dat ze kunnen opeten he en niet gewoon in vuilbak gooien of in de kast zetten.want zo'n gadgets kosten veel voorwat het is he.succesMieke22/09/07
HoiWij hebben gekozen voor een leuk figuurtje voor aan je mobiele telefoon te hangen. Je kunt die bestellen uit zo een boek met relatiegeschenken. Helemaal niet zo duur. We hebben voor 252 stuks 106 euro betaald dus 0,42 euro/stuk volgens mij ben je voor snoep meer kwijt. Daar hebben we een kaartje bijgedaan met onze site op waarop we de fotos gaan plaatsen.
Wij hebben voor onze gasten (per koppel) een theelichthoudertje waar we onze namen en datum en "bedankt" gaan op verwerken (hoe we dat gaan doen is nog een raadsel hihi) met een theelichtje erin, achteraf sturen we een bedankkaartje. Dezelfde theelichthoudertjes zullen overal op de tafels staan. We betaalden 40 euro voor 72 houders, een koopje dus ;)
bedankt voor jullie reactiesKatrienx
hey,wij geven blokkaarsjes van ideekaarsenwe hebben ze deze week ontvangen en ze zijn supergroetjes lore 24/08/07
heb al bij paar feesten gewoon een mooie foto van het koppel gekregen en dat zat dan in een speciaal papier vb ajuin of preipapier, heel mooi, aangenaam en je moet achteraf geen postzegels betalen wat eigenlijk ook veel geld kostdat papier kan je vinden bij schleiper of in ava denk ik, vond het in ieder geval leuk