TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
7-7-2007
|
30-7-2007 11:45:52
Hallo anoniempje,
Dit is vreselijk om te horen! Ik krijg er kippenvel van en als ik dat hoor wordt ik echt boos... Echt verschrikkelijk dat je dat moet meemaken!
Ik kan mij inbeelden hoe slecht en ellendig je je wel niet moet voelen! Maar toch...de dag dat je het meemaakt dan weet je pas wat het is he!
Als je er over wil praten, mail me op javaantje@gmail.com Ik ben een luisterend oor!
Ik hoop dat je veel steun krijgt van familie en vrienden, want dat kunt ge zeker wel gebruiken he meid!
Ik wou ook dat ik je kon opfleuren of kon helpen, maar zo een probleem/situatie, daar kan ik je niet mee helpen. Het enige dat ik kan en heel graag wil doen, is er voor je zijn als je je hart wilt luchten!
Hopelijk vindt je snel het geluk weer en de moed om verder te gaan...
Ik hoop dat je man ook heel snel inziet hoe dom hij is geweest! (niet dat het dat goedpraat natuurlijk)!
Hoe gaat het dan nu verder? Hopelijk is hij nu niet bij haar! En anders zou ik zeggen: maak zijn leven zo zuur als hij het u gemaakt heeft. (dat is geen goede raad natuurlijk, maar zo denk ik dat ik mijn woede en verdriet zou verwerken als ik zoiets zou meemaken).
Veel sterkte meid, en als je wil praten kan je bij mij terecht! En er zullen nog heel veel anderen ook voor je klaarstaan!
Hopelijk hoor ik van je!
Dikke troostknuffel, Nathalie
|
|
Véronique
16-6-2007
|
30-7-2007 11:46:32
Hallo Anoniempje,
Ik ben echt geschrokken van jou verhaal, we zijn net een dag na jullie getrouwd en ik kan me voorstellen dat dit echt wel verschrikkelijk is wat jij nu doormaakt. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat alles snel in orde komt met jou.
Groetjes, Véro
|
|
Lieve
1-9-2006
|
30-7-2007 11:46:50
Hey meisje,
dit is echt verschrikkelijk. Waarom doet iemand dit? Een eerlijke vrouw zou gewoon aanvaarden dat haar 'minaar' getrouwd is en hem met rust laten, laat staan dat huwelijk op zo'n manier kapot maken.
Ik wens je veel sterkte in deze moeilijke tijden meid. Hopelijk vind je ooit het geluk terug.
Knuffel, Lieve
|
|
Wendy
5-5-2007
|
30-7-2007 11:48:03
Beste anoniempje,
Wat vreselijk dat je zoiets moet meemaken! Als het echt waar is dat jouw man een 'dubbelleven' heeft geleid, ben je hem natuurlijk beter kwijt dan rijk, maar daar heb je nu natuurlijk niet veel aan he. Ik snap alleen niet hoe hij dit allemaal kan volhouden, zelfs met jou trouwen ook en waarom die andere dan niet eerder naar jou toegekomen is. Het is duidelijk dat ze jouw huwelijk wil kapotmaken, maar dan kon ze dat toch ook ervoor doen, ook al is het dan even cru. Ik zou zeker nog eens proberen om met jou man hierover te praten en eisen dat hij jou eerlijk verteld hoe lang dit al aan de gang is, wat hij verwachtte van jullie huwelijk en hoe hij het daarna allemaal zag verder gaan. En dan denk ik dat je het gewoon moet proberen afsluiten, hoe moeilijk het ook is. Ik denk niet dat je hem nog ooit echt zal kunnen vertrouwen, en als hij je op jullie "trouw"dag nog niet trouw is, is er niet veel hoop voor erna. Alvast heel veel sterkte, en ik vind het heel moedig dat je hier je verhaal doet. Hopelijk heb je een paar goede vrienden/familieleden waar je op kan terugvallen, zodat je dit zeker niet alleen moet verwerken.
groetjes,
Wendy
|
|
anja
1-9-2007
|
30-7-2007 11:49:38
hallo,
wat een vreselijk verhaal, ik heb heel hard met je te doen het doet mij wat denken aan het verhaal dat hier een tijdje geleden op de site stond, van een vrouw die twijfelde of ze aan de aanstaande al dan niet moest vertellen dat zij in het spel was... wist zij niet eerder dat jullie gingen trouwen? en hoe is zij op deze site terechtgekomen, ik vind het wel heel straf dat zij je verhaal hier gelezen heeft? ik hoop dat je familie en vienden je heel hard kunnen steunen want dit lijkt echt we het verhaal van een slechte film... hopelijk vind je veel troost en steun en natuurlijk kan je hier met je verhaal terecht..
vele groetjes, anja
|
|
Nathalie
7-7-2007
|
30-7-2007 11:50:42
Ik lees net de reactie van Lieve, enerzijds klopt het dat die vrouw het huwelijk kapot maakt... dat is vreselijk!
maar leven met een leugen? is dat beter? Als ze zweeg moest ze ook de relatie opzeggen vind ik! Nee niet gewoon het bedriegen stopzetten, het had nooit mogen gebeuren !!!
Oh het maakt mij zo kwaad dat er mensen zijn die hun vriend/vriendin/man/vrouw bedriegen... waarom iemand zoveel verdriet aandoen?
Ik vind het zo erg voor je !
Knuffel, Nathalie
|
|
Mieke
22-9-2007
|
30-7-2007 12:18:44
ik vind dit heel erg voor je. Het zullen nu zware tijden zijn. Maar hopelijk komt er toch wat ligt op het einde van die donkere tunnel binnen kort. natuurlijk is dit iets dat je nooit meer zal vergeten maar het zal wel een beetje slijten he.
veel moed
Mieke 22/09/07
|
|
Fieke
7-7-2007
|
30-7-2007 12:54:36
Maar meisje toch! Ik krijg er kippevel van.
Mijn man is een paar jaar geleden ook eens even 'verliefd' geweest op een ander meisje, dat hij had leren kennen op short-ski met zijn vrienden. Hij heeft me alles eerlijk opgebiecht zodra hij thuis kwam, en er was ook niets gebeurd tussen hen. Hij voelde gewoon vlinders in zijn buik en had haar GSM-nr.
Ik weet hoe bedrogen en alleen ik me toen voelde, terwijl er eigenlijk niets ergs gebeurd was. Dus ik kan me nog maar voor de helft inbeelden hoe slecht jij je momenteel moet voelen.
Ik heb veel steun gevonden bij mijn familie en bij mijn schoonouders, ik hoop dat dat voor jou ook mag gelden.
Probeer echt veel te praten. Dat is ons geluk geweest, en ook onze redding. Hadden wij niet zo'n goede relatie gehad en niet zo goed met elkaar kunnen praten, was alles misschien geëscaleerd en waren we nu misschien niet eens een koppel meer.
Langs de ene kant hoop ik voor jou dat alles weer goed komt en dat je ventje bij jou terug komt. Eén kans verdienen ze vind ik. Maar langs de andere kant moet ik je er wel bij vertellen dat het héél lang zal duren vooraleer je een beetje minder wantrouwig zal worden. Bij ons is het ondertussen 3 jaar geleden en nu begint het stilaan weg te gaan, maar door jouw verhaal hier komt dat plots weer allemaal boven...
Jij moet (als je terug opnieuw zou kunnen beginnen) voor jezelf uitmaken of je dat wel aankan, altijd die angst om opnieuw bedrogen te worden.
En laat de mensen niet tussen jullie komen. Raad geven mag, maar jij weet het beste hoe hij in elkaar zit en of jij dit allemaal aankan. Vraag steun, maar laat anderen niet in jouw plaats beslissen.
Wij waren op het moment dat dit bij ons gebeurde meer dan 5 jaar samen, en het feit dat we al zo lang samen waren én dat ik hem zo graag zie natuurlijk, heeft me doen beslissen hem toch nog een kans te geven en niet zo maar al die jaren weg te gooien.
Na 8,5 jaar zijn we dan toch eindelijk getrouwd. En weet je, iedereen kan eens verliefd worden op een ander hoor. De mensen die beweren dat het hen nooit overkomt of zal overkomen, leven in een droomwereld. Het is gewoon de manier waarop je ermee omgaat dat belangrijk is.
Ik wens je héél veel moed en hopelijk komt het, zoals bij ons, terug in orde.
Warme knuffel, Fieke
|
|
Anoniempje
15-3-2008
|
30-7-2007 13:07:02
Hallo terug,
Zij heeft mijn verslagje hier gelezen doordat ze via mijn naam in de krant, op het internet verder heeft gezocht. Gewoon op google mijn naam en trouwdatum. Vind het zo verschrikkelijk. Heb hier alles gedeeld met iedereen, ook geschreven dat ik me zo gelukkig voelde. En nu? (daardoor sta ik hier nu onder anoniem – stel dat ze het anders ook zou lezen)
Ik heb veel steun van vrienden en familie, maar toch, dit is iets wat ik zelf alleen zal moeten doorkomen. ’t Ergste voor mijzelf is dat mijn man zegt dat ze iets gehad hebben, maar een 3-tal jaren terug. Dat ze hem nadien stalkte. Hij blijft dus grotendeels ontkennen. Langs de ene kant geloof ik hem (we hadden 6 jaar een relatie, en woonden 4 j samen), maar er is zoveel. Ook mis ik hem nu enorm. Hij wil me terug, maar denk niet dat ik zelf met al die leugens kan leven. Kan ik hem ooit nog vertrouwen? Ik denk het niet. Waarom belde hij haar nog iedere dag?
Zij heeft dit alles aan mij laten weten, doordat ze zelf kwaad was, ze wist niet dat ik bestond.
Hij heeft me vorig jaar in mei ten huwelijk gevraagd. In september heeft hij nog in een suite met haar gelopen. Hij zegt me dat ze zelfmoordneigingen heeft, en dit nog een laatste keer heeft gedaan om haar beetje te redden. Het is zo raar dat ik nooit iets gemerkt heb. Vind dit zo onwaarschijnlijk, maar blijkbaar is het zo.
Nu woont hij terug bij zijn mama, en zij is razend op hem, ze wil niet liever dan dat wij uit elkaar gaan.
Mercietjes allemaal voor jullie reacties, het doet deugd.
@Vero: Inderdaad, heb veel van je berichtjes gelezen, weet dat je de zaterdag na mij gehuwd bent.
Anoniempje
|
|
Hanne
30-8-2008
|
30-7-2007 13:09:01
Ik kan niet veel meer zeggen als iedereen hieronder, maar ik wens je ook veel moed. Je maakt nu iets verschrikkelijk mee. Het zal tijd nodig hebben, maar ik weet zeker dat je weer gelukkig zal worden met je man of met een andere (trouwe en goeie) man. Het is nog steeds een waarheid: tijd heelt alle wonden.
Veel sympathie.
Hanne
|
|
Véronique
16-6-2007
|
30-7-2007 15:03:46
Hi,
Hier ikke nog eens, zou het kunnen dat het die vrouw is die hier een hele tijd geleden ook berichtjes heeft geplaats, nu ik het berichtje van Anja las moest ik daar ook aan terugdenken.
Ken je die vrouw? Als ik jou was zou ik haar eens goed mijn gedacht gaan zeggen.
Mijn ventje heeft ook een vriendin die er alles aan heeft gedaan om ons uit elkaar te krijgen. Ik heb haar ook eens 1 keer bij ons thuis gezien (waren nog andere vrienden van ons bij) als ik thuis kwam van het werk, en ik kon er echt niet mee lachen, want die achterbakse trut moest ook niet in ons huis binnen komen. Ik heb haar toen gewoon buiten gezet, ze mijn ventje nog een hele tijd zitten lastig vallen maar is er uiteindelijk mee opgehouden, ze werkt nu op een cruiseschip en ik hoop dat ze daar de rest van haar leven blijft. Ik ben blij dat ze er niet is in geslaagd om ons uit elkaar te krijgen.
Waarom doet ze nu zoiets, het is ook moeilijk om te weten wie je op dit moment moet vertrouwen.
Als je je hartje nog wil luchten mag je mij ook altijd mailen hoor. veronique_vanhal@yahoo.fr
Groetjes en dikke knuffel! Véro
|
|
Marianne
|
30-7-2007 20:31:10
dit moet verschrikkelijk zijn. Zoals ze hier zeggen, veel erover praten helpt. Anders malen de gedachten in je hoofd, die moeten eruit en zo krijg je zelf na de scherpste reacties zicht in de logica van je redeneringen. Ik ken je niet zo goed ( mijn aanzoek was pas 07 juni dus zo lang ben ik nog niet op dit forum ) maar als je wil mailen schumieke1@hotmail.com
|
|
Pat
1-6-2007
|
31-7-2007 13:10:32
hallo,
Ik volg deze site al meer dan een jaar. Ben gehuwd in juni. Toen ik dit las dat ik ook direct aan die vrouw die hier een tijdje geleden berichtjes achterliet of wel of niet de bruid moest inlichten over de affaire die ze had met de bruidegemom. Ben je zeker dat het niet om deze vrouw gaat ? Indien het om deze vrouw gaat dat wist ze op voorhand dat jullie gingen trouwen. Schandalig op den duur mag je niemand meer vertrouwen. Ik ben vandaag per toeval te weten gekomen dat een collega iets heeft met haar baas. Nu ik ken die collega persoonlijk ook haar man en begrijp echt niet hoe je je huwelijk zo kan op het spel zetten, ze heeft een goed huwelijk en doet ze zo iets, van hem verschiet ik niet want hij heeft een lat relatie en is al een paar keer getrouwd geweest. Geen enkel van beiden weet dat ik op de hoogte ben, maar het doet je wel eens nadenken ivm "trouw zijn en blijven". Sterkte
|
|
Angie
14-7-2009
|
31-7-2007 15:40:07
Hey,
Het is zoals je zegt: het lijkt wel een film. Dit hou je toch niet voor mogelijk dat iemand zo een dubbel leven kan leiden en dat zo lang! Wat die vrouw betreft dacht ik zoals enkele anderen hier ook meteen aan die berichtjes van een maand geleden. Als zij het is dan vind ik het schandalig want dan wist ze het voor jullie trouwden en als ze dan toch van plan was het je te vertellen had ze dat beter op voorhand gezegd zodat je alsnog de kans had om van het huwelijk af te zien. OK het zou even hard aangekomen zijn en ook niet evident om iedereen te moeten melden dat het huwelijk niet doorgaat maar nu zit je wel met een pak meer problemen. Als het niet dezelfde vrouw is dan vind ik het al even schokkend want dan vraag ik me af hoeveel mensen hier wel een dubbel leven leiden. Het is zoals Pat zegt het laat je wel even nadenken over trouw en eerlijkheid. Het spijtigste van de zaak is dat de ander, jij in dit geval, degene is die gekwetst word. Er staat je nu waarschijnlijk een moeilijke periode te wachten waarin je een aantal harde beslissingen zal moeten nemen. Wat je ook beslist, ik hoop dat je snel het geluk mag vinden.
Groeten,
Angie 14/07/07
|
|
Anouk
21-4-2007
|
31-7-2007 16:32:09
Hallo Anoniempje,
eerst en vooral wil ik zeggen hoe erg ik dit voor je vind... Ik denk dat niemand van ons hier kan inbeelden hoe jij je nu voelt! Je zegt het juist, wat een nachtmerrie... Ik vind het heel grof van die vrouw, als zij degene is die hier eerder een bericht heeft gepost. Maar ik vind het nog groffer van je man... zo'n dubbelleven leiden - dat je iemand waarvan je houdt, waarmee je wil trouwen, zo kan pijn doen - dat begrijp ik niet! Ik begrijp dus ten volle je aarzeling om de relatie verder te zetten...
Veel moed en sterkte, groetjes Anouk
|
|
melissa
16-8-2008
|
1-8-2007 14:43:24
hallo, wij gaan trouwen volgend jaar, mijn vriendin (toekomstig vrouwtje dus) heeft mij dit laten lezen, en ik kan als man alleen maar zeggen dat u man (voor zover ge hem zo kunt noemen) duidelijk niet veel verwacht van jullie huwelijk. Vraag me niet wat hij ervan verwacht(te) daar kan ik niet op antwoorden aangezien hij voor mij geen vent meer is. Ik heb van de eerste dag dat we samen zijn zelf mijn gsm laten zien als ik een berichtje kreeg, zonder dat ze erom vroeg, omdat ik vind dat er geen relatie kan zijn zonder vertrouwen. En dit zal altijd zo blijven. In jullie geval zal hij hééééééééééééééééééééééél veel moeten toestaan en zichzelf moeten bewijzen voor hij een beetje vertrouwen van u kan krijgen. Welke beslissing dat je ook neemt anoniempje, wij steunen je voor 100%
Groetjes Sushi en Melissa
|
|
Angie
14-7-2009
|
2-8-2007 13:04:09
Hey meid,
Ik kan me best voorstellen wat een moeilijke tijd je nu doormaakt, maar laat je even weten hoe het met je gaat? Ik wens je alleszins veel sterkte toe.
Groetjes,
Angie
|
|
Anoniempje
15-3-2008
|
6-8-2007 13:19:19
Hallo iedereeen,
Met mij gaat zozo. Het ene moment alles ok, het andere zit ik in zak en as. Maar moet er door é. Ik kan hem niet meer vertrouwen, voor mij is het volledig gedaan. Bedankt voor jullie steun, maar nu moet ik het alleen doen ... Anoniempje
|
|
melissa
16-8-2008
|
6-8-2007 18:56:25
hey anoniempje
We begrijpen je hoor. persoonlijk vind ik dat je de juiste keuze heb gemaakt meiske.Zo'n personen vallen niet meer te vertrouwen. Hopelijk laat je aventoe toch nog iets van je horen.
Veel sterkte meid
melissa sushi
|
|
vanessa
21-9-2007
|
7-8-2007 15:25:45
hoi dit is gewoon verschrikkelijk wat een lafaard,sorry voor mijn woorden ik kan me niet voorstellen hoe je je nu voelt maar kzou zeggen kop op meid en laat je niet doen,hij is het niet waard veel sterkte en hou ons op de hoogte als je wil praten vanessa.watty@telenet.be groetjes
|
|
Véronique
|
13-9-2007 13:29:47
hallo allemaal,
wie ik ben ? 'de vrouw' waarover anoniempje het heeft ... hoe ik hier nu ben terechtgekomen ? mijn gedachten dwaalden weer nog eens af, was nog eens alles aan t overdenken, paar dingen via google ingetikt enz. ik ben op deze site gekomen en bij zoeken op wijtrouwen.com 'verslagje van een bruidje' ingetikt, zo kwam ik bij dit verslag
ik heb alle reacties gelezen en ik wil toch wel even zeggen dat ik niet de kwaaie of gestoorde ben waar jullie mij mss voor aanzien en even mijn versie geven. (ben hier pas gekomen nadat ik wist dat ze getrouwd waren, niet ervoor dus de berichtjes waar jullie het over hebben komen zeker niet van mij. dit is de eerste keer dat ik hier post)
wij hadden een relatie sinds najaar 2000 dus het was wel iets meer dan een flirt ... we waren sinds januari dit jaar zelfs bezig over samenwonen omdat het echt niet doenbaar was, we zagen elkaar veel te weinig. ik had er eerder als eens over begonnen maar toen haalde hij bindingsangst boven. nu wou hij het wel. we woonden een eindje van elkaar plus hij beweerde elk weekend te moeten helpen in t café (ook allemaal geen waar want ze woonden dus 4j samen!!), ik mocht bij hem niet binnen van zijn ma (ik wist ervan dat hij een tijdje iets heeft gehad met M maar volgens hem was dat onder druk van zijn ma en hij wou die helemaal niet, hij wou met mij verder en had t dan afgemaakt en blablabla maar toen heeft zij ons eens betrapt. ze wist ook dat ik soms belde dus ook zij zit er middenin maar zegt natuurlijk dat ze er niets van weet !)
door dat alles konden we elkaar weinig zien maar we zagen elkaar op t voetbal elke week, gingen samen op europese verplaatsing, gingen af en toe iets eten, ... ik heb alles overgehad voor die gast, al zijn uitleg over bindingsangst en faalangst geloofd, zijn tranen geloofd (waarom zou ik het niet geloven, het leek allemaal gemeend), maar het enige wat hij deed was mij en M alsook heel onze omgeving jarenlang beliegen en bedriegen !!!
wat hij beweert van drie jaar geleden en van toen al die zelfmoordpogingen en zo, dat is allemaal gelogen ! ik ben een heel stabiel persoon, heb genoeg vrienden en familie rond mij maar mijn relatie met hem maakte mij kapot ipv gelukkig. ik heb verscheidene keren gezegd van het is gedaan, ik kan het niet meer aan maar het was telkens hij die afkwam met we kunnen toch praten en een oplossing zoeken om er samen uit te raken ? en ja, ik zag m doodgraag dus wat deed ik dan ? weer volhouden tot het me echt teveel werd en ik niets nog zag zitten...
via een vriendin die toevallig hun trouwfoto in de krant zag staan ben ik te weten gekomen dat ze getrouwd zijn, ik dacht dat ik in een nachtmerrie zat en elk moment zou wakker worden en dan zou kunnen zeggen, oef, t was maar gedroomd. maar geen waar dus ...
zijn verhaal was dus dat ik hem stalkte maar zoals hier al gezegd, de telefoonrekeningen bewijzen anders ... natuurlijk moest hij iets verzinnen om zijn mooi leventje te kunnen behouden ...
ik heb toen een week of drie gewerkt aan een 'dossier' om te bewijzen dat ik degene ben die recht in haar schoenen staat en ik helemaal niet de gestoorde ben zoals hij mij wil afschilderen ! ik wou niet dat hij ermee wegkwam van zowel mij, haar als iedereen rond ons al die jaren voor te liegen en te bedriegen, van alle twee de werelden te profiteren en wat weet ik nog allemaal, mss nog wel van een derde !
had ik eerder geweten dat ik niet de enige was, ik had veel eerder mijn mond opengedaan, wees gerust ! had ik enkel de rol van minnares gespeeld, ik had mijn mond gehouden maar we zouden gaan samenwonen, zouden een kindje maken enz. en dat kom je zoiets te weten ??!!
het is gewoon ziekelijk ! ik heb diep gezeten en soms heb ik het nog moeilijk maar ik heb de volle steun van mijn vrienden en familie en zelfs van gasten die zogezegd zijn maten waren. die weten allemaal hoe ik ben en weten maar al te goed dat ik niet de ziekelijke, gestoorde, ... ben maar dat hij dat is ! iedereen walgt gewoon als ze t verhaal horen, het IS gewoon ook onvoorstelbaar maar het is jammer genoeg wel zo.
voetbal is zijn leven, het mijne ook maar ik zal het nooit of te nooit laten voor hem. waarom zou ik ? ik heb niets te verbergen, moet me voor niets schamen ! ben hem al een paar keer tegengekomen op t voetbal maar hij zakt gewoon weg als hij me ziet en als hij anderen tegenkomt, weet hij ook niet hoe te reageren en maakt hij dat hij zo rap mogelijk weg is. als hij degene is die recht in zijn schoenen staat, waarom dan zo reageren ? hij heeft me zelfs nog gebeld na een match, een paar weken geleden, 's nachts om 12u. maar toen hij zei, t is ik, heb ik direct afgeduwd. ik heb hem dood en doodgraag gezien, wou maar wat graag zijn kind maar nu is hij lucht voor mij. wat was zijn bedoeling eigenlijk ? het lukt niet om terug bij M te gaan, ik probeer het dan maar bij haar ? de uitmatchen laat hij wel omdat hij dan zou meemoeten met gasten waar hij elke week bij was maar die nu weten hoe t allemaal in elkaar zit en die hij niet meer onder ogen durft te komen.
en ja, het deed en doet pijn maar door alle steun en vooral door de ongelooflijke kwaadheid tov hem ben ik er nog redelijk rap doorgeraakt. volledig over en geheeld is het niet en dat zal allicht nog een tijd duren maar ik heb mijn leven al een hele tijd terug opgenomen. ik heb er meer dan 6,5j aan verspild, dat is meer dan genoeg ! zolang alle mensen rond jou beliegen en bedriegen zonder ook maar één moment wrok te voelen, dat is echt krankzinnig !
M kent me amper maar ik heb haar een paar maanden geleden gezegd dat ik hoopte dat ze evengoeie vrienden achter haar had als ik om er weer bovenop te geraken. Ik heb haar deze nachtmerrie allesbehalve toegewenst en ik denk dat ze ooit nog wel zal beseffen dat ze blij mag zijn dat ze het na een maand te weten kwam ipv na een paar jaar als er al kinderen waren...
ik ben geen naïef onnozel wicht dat alles zomaar slikt maar hij speelde het zodanig goed, zelfs tot tranen toe, wie zou hem niet geloofd hebben ...
hij heeft nu geoogst wat hij gezaaid heeft en draagt nu de gevolgen van wat hij al die jaren gedaan heeft, alleen jammer dat niet alleen zijn leven maar ook nog dat van M en mij kapot is ...
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|