TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Petra
29-9-2007
|
30-7-2007 13:01:09
Hallo,
Bwa die voorbereidingen vallen allemaal wel mee eigenlijk hoor als je alles direct zowat doet...Ik heb mijn trouwkleed gekocht in Lommel bij bruidskledij Lecoq! Daar hbb ze mooie trouwkleren. Nu ik moest daar wel drie maanden op wachten voor dat toekwam in mijn maat en dan moet je nog enkele keren gaan passen ook...
Groetjes Petra www.petraenjoeri.bruiloftsite.nl
|
|
kathy
20-11-2007
|
30-7-2007 14:09:05
hey syvie
Ga ens lang op de site www.primo-piano.be daar vind je zeker en vast je droomkleed en aan een redelijke prijs (te Genk) mijn jurk komt namelijk van daar en het zijn zeer toffe en vriendelijke mensen , ze helpen je graag en met veel plezier en maker 2 uur tijd voor jou en je mag passen zoveel je maar wil .je heb er jurken vanaf 500 tot 1800 euro dus keuze genoeg en ze laten allen maar jurken zien binnen je buget en de stijl die je wil.
ga er eens lang maar maak wel eerst een afspraak .
hopelijk heb ik je hier mee op weg kunnen helpen
veel groetjes Kathy
|
|
sadia
7-7-2007
|
30-7-2007 15:45:38
Hoi Sylvie,
Ik verkoop een trouwkleed Linea Raffaeli, collectie 2007, maat 40, ivoorkleur. Het is naar de droogkuis geweest en ziet er als nieuw uit. Ik vraag nog de helft van de nieuwprijs. Moest je geïnteresseerd zijn mag je me steeds mailen op sadiake@hotmail.com.
Verder voor adresjes van zaken met nieuwe kleren. Ik ben geweest bij Boetiek Lief (Halen), bij Couture Maxime (Aarschot) en bij Liliane Claes (Herentals). Deze winkels hebben soms meer of minder jurken van een merk, maar de prijs voor een welbepaalde jurk is wel overal hetzelfde. Ik denk dat de gemiddelde trouwjurk tussen 1100 en 2000 euro kan vinden. De duurdere merken vb. Ian Stuart, Nicky Vankets kosten nogal snel tussen 2000 en 3000 euro.
Hopelijk heb ik je wat kunnen helpen,
Sadia
|
|
kristel
5-7-2008
|
31-7-2007 10:03:55
Hallo Sylvie,
Ik ben gaan passen bij le chapeau in Bree, de kleedjes beginnen daar vanaf 750 euro tot... Ze vragen wat je budget is en laten je enkel die kleedjes zien. Zo kan je niet verliefd worden op een ongrijpbare jurk. Ze waren er heel vriendelijk. Bij E en R doen ze uitverkoop (beverlo-dorp) en er zijn heel wat jurken aan -70% -50%. De mevrouw die me daar hielp vond ik wel maar niets. Dan heb je nog sapristi in lanaken maar weet er niets van prijzen. Ik ben er niet geraakt omdat mijn droomjurk bij le chapeau in bree hing. Nog veel plezier in je zoekwerk en succes op je trouwdag
groetjes kristel
|
|
Hilde
14-3-2008
|
1-8-2007 20:47:36
Hoi
Ik ben ook nog op zoek naar een goede bruidswinkel. De schrik zit er wel goed in bij mij. Vorig jaar trouwde mijn broer, zijn kostuum kwam van bij Lecoq in Lommel. Bij de laatste pasbeurt was de band van de broek mismaakt en het hemd zat ook helemaal niet goed meer. Heb nu schrik om hetzelfde te overkomen.
|
|
linda
27-9-2007
|
1-8-2007 22:24:39
hallo Sylvie,
ik heb mijn jurk gekocht bij het gouden hart in utrecht. Alle jurken kosten daar 499 euro en ze hebben een levertijd van maximaal 8 weken. Dus dan heb je nog tijd. De jurk wordt precies op je maat gemaakt.
Voor een jurk en een pak ben je 750 euro kwijt. Dit zijn vaste prijzen dus je bent nooit meer kwijt.
dit is hun website. Ze hebben echt hele mooie jurken
hetgoudenhart.come2me.nl
|
|
Yves
26-10-2007
|
7-8-2007 15:12:13
Ik ben met mijn vriendin naar Linx(Linea Raffaelli) geweest in Hasselt. Voor haar is het de tweede keer dat ze trouwt en opteerde ze om geen witte jurk te nemen maar een heel mooi ensemble.We zijn daar zéér goed geholpen en bediend .Het is echt de moeite om daarheen te gaan.
|
|
Katrien
8-9-2008
|
8-8-2007 13:49:55
Bij Issa Moda heb je ook veel keuze. Ze maken zelf hun stukken, dus moeten niet wachten op bestellingen. Tip: vraag achter Veronique. Zeer aangename, no-nonsense dame die je echt goede raad en tips geeft!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|