Terug naar overzicht
Hey Edith,Ik ken een videograaf uit Limburg, maar weet niet wat hij vraagt en hoe zijn werk is. Ik weet wel dat hij altijd heel erg vol zit.Als je interesse hebt,zal ik je zijn telefoonnummer even mailen.Geef je me effe je mailadres?groetjesKerry
Edith,informeer eens op de publiciteitpagina van deze website. Een mail om inlichtingen is zo gestuurd! Veel suc6!
wij hadden focus video uit tessenderlo, maar ik weet niet of ze nog vrij zijn die datum.www.focusvideo.be
Probeer eens Mario Van Steelant uit Waasmunster (450 euro vervoerskosten inbegrepen): macrea@mac.com, 0477/44.03.17Succes,Tania
bedankt voor jullie hulp, we hebben er eentje gevonden!
Hoi Edith,Ik heb recentelijk Freddy (gekend op dit forum) aan het werk gezien en ik moet zeggen dat hij zijn job ter harte neemt. Hij is helemaal niet duur en is van s'morgens tot 2u s'nachts in de weer voor je. Daarna is hij nog ettelijke dagen bezig met het afwerken van alle video-opnamen, wat ook niet iedereen kan zeggen. Hij heeft tevens al tal van huwelijken op zijn palmares staan, wat toch ook wel vermeldenswaardig is, vermits je na jouw huwelijksdag nog eens graag wil nagenieten met de videobeelden...Je kunt Freddy bereiken per email: fre4@telenet.beFreddy en ik werken beiden appart maar hebben occasioneel de gelegenheid om samen te werken, vandaar dat ik hem ken en ik je hem ook kan aanbevelen.Succes met je huwelijksplannen!Thierryfotomoment.be
Dag Edith,Zou je mij per mail willen laten weten over welke videograaf het gaat? Wij zijn momenteel op zoek naar een geschikte videograaf uit Limburg.Groetjes,KatrienKatinka18@hotmail.com