Nu Online
Momenteel zijn er 673 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskinderen

30-7-2007 16:49:11
Hey allemaal, op onze trouwdag (volgend jaar) kunnen we beroep doen op 4 bruidskinderen. Het ene meisje is tegen dan 8 jaar, haar zusje 2,5 en de andere 2 kindjes pas één jaar. Graag zou ik een bolderkar gebruiken waarin de 2 kleinsten zitten en het meisje van 8 met haar zusje het naar voor in de kerk trekt. Is dit een goed idee, of heeft er nog iemand een voorstel? En weten jullie mss waar we zo'n karretje kunnen vinden? Ben van St-Niklaas. Bedankt alvast!

Valérie

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 672

sadia
7-7-2007
 Meld misbruik30-7-2007 17:07:09

Hoi Valerie,

Je idee van de bruidskindjes is wel heel mooi, maar weet wel dat zo'n heel kleine kindjes enorm snel moe zijn en dat je daardoor bijvoorbeeld niet op dezelfde dag foto's kan gaan trekken van de kindjes en dan nog voor de kerk en wet trouwen tegelijk. Mijn vriendin haar jongste kindje was 2 en een paar maanden en zij had dat voor. Wij hadden een jongen van 7 jaar en dat was heel goed doenbaar.

Zo' n karretje, ik denk dat je dat kunt vinden bij de Fun, kost iets minder dan 30 euro denk ik.

Veel succes nog,

Sadia

Ellen
2-6-2007
 Meld misbruik30-7-2007 18:08:28

Wij hadden 3 bruidskindjes, allemaal jongens. Eén van 8 jaar, één van 2,5 jaar, en de kleinste werd een week later 1 jaar. Ze hebben het alle 3 een hele dag héél goed gedaan. Wij hadden een winnie the pooh autootje waar de kleinste inzat en dit werd geduwd door de grootste.
Wij hebben op de fotoreportage eerst de foto's met de kindjes genomen, en daarna van ons alleen, zo konden de kindjes vertrekken om te gaan slapen.

Groetjes Ellen
http://ellenjo.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...