Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat moet ik doen?

30-7-2007 21:09:03
Hello,
ik zit met een dilemma, ik moet normaal het weekend voor onze trouw mijn regels krijgen, maar de laatste keer waren die wel redelijk lang blijven duren, dus ik denk erover om dit keer mijn pil door te nemen.
Wat zouden jullie doen? Ik wil niet op mijn trouw ongemakkelijk lopen door mijn regels die nog aanslepen... maar ik heb ook mijn pil nog maar 1x doorgenomen (2jr geleden)

Bedankt voor het luisteren

Karen(18/08/07)

Karen
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1013

Kathy
8-9-2007
 Meld misbruik30-7-2007 21:21:07

hoi Karen,

Zeker je pil doornemen! Kan absoluut geen kwaad. En dan speel je toch op veilig hé?

Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen,
Kathy
8/9/7

Kathleen
4-7-2008
 Meld misbruik30-7-2007 21:21:36

Hey,
ik zou geen risico nemen en mijn pil doornemen. Als je dat niet regelmatig doet kan dat geen kwaad.

Kathleen
dirkenkathleen.bruiloftsite.nl

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik30-7-2007 22:20:39

Hey Karen,

het kan geen kwaad om je pil eens een keer door te nemen hoor. Beter dan je ongemakkelijk te voelen. Weet je? Ik neem mijn pil altijd 3 strips na elkaar en dan stop ik pas een week. Dit op doktersadvies. Ik heb namelijk altijd last van migraineaanvallen tijdens de week dat ik stop. In samenspraak met de dokter neem ik dus 3 strips na elkaar zodat mijn migraineaanvallen verminderden en effectief, ik heb er nu veel minder. Dus het kan geen kwaad om ze door te nemen. En bij twijfel kan je altijd eens naar je huisdokter bellen.
Groetjes Katrien
18/08/07
www.rafenkatrien.bruiloftsite.nl

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik31-7-2007 9:19:30

ik ga ze ook doornemen, want anders heb ik ze op mijn vrijgezelleweekend en met den trouw.

Ik heb dit ooit al eens gedaan op skivakantie en de dokter zei dat dit geen probleem was. er zijn er nu veel die hun pil gewoon elke keer doornemen.

Mieke
22/09/07

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik31-7-2007 11:05:33

Ik zou de pil doornemen. Kan absoluut geen kwaad!!

Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik31-7-2007 11:31:39

Hoi,

Wij wilden absoluut op 15 september trouwen, maar zoals gewoonlijk, had k mijn regels normaal gezien. Ik heb een paar maanden geleden al de pil doorgenomen (1 maand, dus twee strips na elkaar) om ervoor te zorgen dat ik mijn regels nét de week voor de trouw heb.
Maar nu het volgende probleem: we vertrekken een week later dan voorzien op huwelijksreis, voor een tweetal weken. En rara, natuurlijk heb ik ze dan net de laatste 4 dagen. Dus ik ga na de trouw de pil doornemen, maar wel maar 1 week. Daarna wil ik definitief stoppen met de pil om aan kindjes te beginnen.
Het zou kunnen dat je wat emotioneler bent op het moment dat je de pil doorneemt omdat je meer hormonen binnenkrijgt dan normaal, maar op gebied van regelmatigheid van regels was er bij mijn geen probleem. Erna kreeg ik ze heel normaal en heb ik me niet extra slecht gevoeld. Wel weer migraine, maar dat heb ik altijd.

Dus gewoon doornemen, dat is helemaal geen probleem. Zo ben je zeker en hoef je je daarover al geen zorgen te maken.

Groetjes,
Jennifer
(15/09/07)

VERA
18-7-2007
 Meld misbruik31-7-2007 12:25:04

hallo karen, ik heb hetzelfde probleem en ik ga mijn pil doornemen, succes xxxx

Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik31-7-2007 13:08:23

Ik heb slechte ervaringen met het doornemen van de pil. Ik heb sowieso bloedingen gedurende 2 weken, licht weliswaar maar heel vervelend. Ik heb ook de indruk dat die hormonen me niet goed doen.
Bij de meeste vrouwen werkt het wel goed maar je weet nooit.

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik31-7-2007 14:22:37

Je kan in principe gerust de pil doornemen. Dat is zeker niet slechter voor je lichaam qua hormonen, integendeel. Wat je wel kan krijgen moest je dat lang gaan doen (3 maanden en langer), zijn doorbraakbloedingen. Maar als je dat gewoon een keertje doorneemt zou dat geen probleem mogen zijn. Als je er vorige keer geen last van had, zou dat nu ook moeten lukken.

Veel succes,

Tania

Ilona
24-5-2008
 Meld misbruik31-7-2007 14:33:21

Hier ook: steeds drie strips na elkaar. Op doktersadvies voor vermijden van hoofdpijn, maar ook zonder doktersavies zou ik het doen. ferm gemakkelijk en van hormonen geen last!

davida
7-9-2008
 Meld misbruik31-7-2007 16:34:13

hallo

ik heb mijn pil ook doorgenomen op onze trouw moest ze de dag zelf krijgen had da aan mijn dokter gevraagd en dat kon geen kwaad zei hij ik had da nog nooit gedaan.heb er nieks van last van gehad dus kzou zeggen probeer het.

grtz

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik8-8-2007 21:17:54

Ik neem mijn pil ook steeds 2 maanden na elkaar, omwille van gezondheidsredenen.
Kan geen kwaad, hoor.

Op die manier voorkom ik ook dat Tante Rosa naar m'n trouwfeest komt ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...