Terug naar overzicht
Hey Nathalie,Ik ken niet veel zalen die vrij zijn van catering, maar bvb wel parochiezalen die zéér budgetvriendelijk zijn en mits enige versiering wel mooi kunnen gemaakt worden, bvb 'het kranske' op de tervuursesteenweg in Mechelen.Groetjes,Véronique 31/08/2007
probleem met die parochiezalen is dat die (meestal) geen tuin hebben. of heeft het kranske dat wel?
Ik weet niet of rumst en boom nog in jouw regio liggen, maar ik heb net nog gehhord dat 'Het Gildenhuis' in Reet een tuin zou hebben. En wij doen ons feest in De Schorre in Boom. Daar is een heel grote zaal (oude binnenspeeltuin) waar wel geen tuin aan is maar wel een heel groot (zongericht) terras met uitzicht over de vijvers en zo. Je moet de zaal wel zelf een beetje inkleden, maar ik ben niet zo lang geleden eens gaan kijken de avond voor een trouwfeest en dat was eigenlijk echt nog wel tof..veel succes gewenst met jullie zoektocht!mieke
Dat klopt, daar is idd geen tuin aan... Volgens mij zijn er in Mechelen wel parochies die een parochiezaal hebben waar een tuin aan is, ik denk bvb Pius X en Sint Jacob.Groetjes,Véronique
Het Gildenhuis in Londerzeel is vrij van traiteur. De drank moet je wel bij hen afnemen. Er is een zeer bescheiden tuintje aan, dat is echt niet groot.Ellen21/06/07