Terug naar overzicht
Hey ulrich,een van mijn beste vriendinnen is daar vorig jaar getrouwd. Tis een zaal voor een wat lager budget, erg klassieke inrichting.Je weet van te voren hoeveel het je gaat kosten. De dj speelt nogal verouderde muziek, maar daar kan je natuurlijk zelf wat aan doen!Eten was ok,drankbediening super, vooral door de lookalike van eddy wally! wij hebben er een leuke avond gehad,dat heb je toch zelf in de hand.Persoonlijk hebben wij voor een wat moderne locatie gekozen, de ark van het pomphuis in Antwerpen, toen we daar gingen kijken werd ik op slag verliefd op de locatie. Ga overal eens rondzien zou ik zeggen en vergelijk veel prijzen, dan vind je vast een zaal die bij jullie en jullie budget past! Groetjes Lisswww.chrisenliss.bruiloftsite.nl 15-09-07
hallo,Al 2 x een feest meegemaakt in Erato. Eigenlijk is alles wel in orde, maar heel klassiek, zelfs beetje ouderwets. Klassieke inrichting en versiering, 'gewoon' eten, niks speciaal, zelfs bediening is beetje ouderwets. Maar niks op aan te merken van niet lekker of niet proper of niet gezellig (sfeer maak je zelf), zeker voor een die prijs (iets 'lager' budget mogelijk).succes met de zoektocht