Terug naar overzicht
Hey,Ik ben rap eens gaan piepen naar de foto's en ik vind je kleed echt prachtig! Das altijd het eerste waar een vrouw naar kijkt he ;-) Ik wens jullie nog heel veel geluk in jullie verdere leven samen.Groetjes,AngieReeds 17 dagen getrouwd
Hey Wendy,Ik ben zo blij dat het ook voor jullie zo'n prachtige dag was!Wat was je kleed mooi, het lijkt veel op het mijne dus dat is normaal dat ik het heel mooi vind.Ik wens jullie nog veel succes toe!Groetjes,Fiekesinds 24 dagen mevrouw De Wae
Alvast proficiat!!!Wij zijn ook op 2 juni getrouwd en het was inderdaad stralend weer.Het kleed is niet direct mijn stijl, maar het staat je beeldig.Veel succes nog als getrouwd paar!
Hey Wendy,ik ben naar jouw foto's gaan kijken en ze zijn prachtig. Ook jij zag er geweldig uit!Ik wil jullie nog proficiat wensen en veel geluk in jullie verdere leven.Groetjes Katrien18/08/07www.rafenkatrien.bruiloftsite.nl
Hey,Een vraagje... Wij zouden trouwen rond 11u30 in het gemeentehuis, en dan met de suite een kleine lunch nemen. In de namiddag gaan we dan foto's nemen, en rond 16u naar de feestzaal, waar om 16u30 de receptie start. We hebben geen kerkelijk huwelijk. Qua uren lijkt mij dat een beetje met jullie overeen te komen. Nu vroeg ik mij af, wat heeft de suite tijdens de middag bij jullie gedaan (tussen 14 en 16u ongeveer)? We gaan ook wel enkele foto's met hen nemen, maar voor de rest zitten ze daar wel even...Groetjes,Tania
Hey Tania,De suite heeft na de lunch eigenlijk bezig geweest met alles te helpen klaarzetten in de feestzaal: de tafel met bedankjes, stoelen voor de viering,... en wij waren ook al iets vroeger terug van de foto's dan gepland. Dus ik denk dat ze na de lunch zich ongeveer 2uurtjes hebben bezig gehouden, maar dat was geen probleem zene. De meesten hadden elkaar nog niet zoveel geien (zoals mijn broer en de broer van Sam) dus hadden ze wel genoeg om over te praten. Voor hen is hen ook een moment om even uit te rusten na de drukte van 's ochtend en de drukte die nog gaat komen hé ;-)Veel succes nog!groetjes,Wendy