Terug naar overzicht
waarom gebruik je niet gewoon een cd van yann tiersen, heeft mss minder charme dan een bandje, maar muziek is wel erg mooi, hij heeft naast de soundtrack van amelie poulain noch een aantal soundtracks gemaaktgroetjes
Dag SofieMet het kopkwintet Imperial Brass hebben we momenteel een drietal werken uit de film in ons repertoire (hebben we bewerkt op aanvraag van een huwelijkskoppel). Neem misschien eens een kijkje op onze site www.imperialbrass.be om een beeld te krijgen van het orkest. De nummers van Amélie Poulain staan voorlopig nog niet vermeld in ons repertoire, maar indien jullie dat wensen kan ik jullie daar wel een versie van doorsturen (we hebben de titelmuziek van de film, dus die wals en dan nog stemmingsmuziek uit de film). Laat het me zeker weten als jullie meer info wensen hierover!Vriendelijke groeten,Tom Vanleeuwentomvanleeuwen@hotmail.com0485 / 68 12 85
Wij gebruiken ook de muziek van Yann Tiersen (Amélie Poulain).Mijn broer speelt piano en hij zal "Comptine d'un autre été - L'après-midi" spelen wanneer ik samen met mijn vader binnen kom.Met andere woorden: op dat moment staan de 3 belangrijkste mannen in m'n leven centraal: mijn toekomstige, mijn vader en mijn broer.Mooi toch? ;-)