Terug naar overzicht
Hey,Ik ben naar precies hetzelfde op zoek :). Alle reacties zijn dus ook bij mij welkom op tania.moerenhout@vub.ac.be.Groetjes,Tania
alle 2 een mailtje ontvangen...Mieke22/09/07
Hallo,Ook van mij hebben jullie beiden onze tekst ontvangen die we hbben voorgelzen op ons wettelijk huwelijk. Ik heb er heel veel positieve reactie op gekregen :)Mieke
Ik heb jullie allebei vijf teksten doorgestuurd! Hopelijk hebben jullie er iets aan!!!Groetjes,Evelien x08-12-2007
Hey,Zouden jullie dit ook naar mij willen doorsturen aub?Alvast bedankt!katrien09082008@hotmail.comGroetjes, katrien09-08-2008
Hey! Zou het mogelijk zijn om de teksten ook naar mij te versturen. Het zou ene grote hulp zijn. Alvast bedankt! veerlevlasselaer@hotmail.com
Dit vind ik ook een mooie en zo heeft iedereen hem direct:Een elfje liep door sprookjeslandMet een twaalfje aan d’r handDe elfenkoning zag hen gaanEn sprak de twaalf verbolgen aanMijnheer, hoe waagt een twaalf als gijTe vrijen met een elf van mij?Zoiets is hier nog nooit gezien,Zelf met geen negen of geen tienDe jongen zei: Vorst, permitteerDat ik mij even opereerHij sneed een stukje uit zichzelfToen was de twaalf nog slechts een elfDe vorst schreed voort, hij was voldaanHet elfje zag haar jongen aan.Het elfje zag haar jongen aan.En schreiend is het heengegaan.Groetjes,Evelien x
Hey Kelly en de rest,Wij trouwen ook alleen voor de wet en gaan dat ook persoonlijk inkleden. Ik heb een hele bundel teksten die ik je zal doormailen (als er andere mensen die willen, stuur me dan even een mailtje op bramenlies@gmail.com). Verder ben ik ook dichtbundels aan het doornemen (een zucht en een zoen, Bart Moeyaert, Toon Hermans, ...) en ben ik "misschien wisten zij alles" van Toon Tellegen nog eens aan het herlezen. Misschien hebben jullie daar ook wat aan.GroetjesLies
Ik trouw volgend jaar in mei, maar ben toch al stilletjes aan bezig met het organiseren. Voorbeelden van mooie teksten mogen dan ook doorgestuurd worden naar ronsesarah@hotmail.com.Alvast bedankt.
wij trouwen op 25 augustus en zijn ook nog op zoek naar mooie teksten. Ik wou dat tijdens mijn zwangerschapsverlof allemaal zoeken, maar mijn kleine jongen vraagt meer aandacht dan ik had verwacht, die aandacht wordt trouwens met plezier gegeven :-).Dus ook naar mij mogen jullie altijd teksten doormailen op: kathleen.janssen@gmail.combedankt!Kathleen
Hallo, Ook wij trouwen alleen voor de wet. Dus graag ook naar brackesofie@hotmail.com. Ik neem ook de dichtbundels door. groetjes en bedankt!Sofie
HeyIk trouw volgend jaar in augustus en ben al stilaan bezig met de voorbereidingen, zouden jullie mij die teksten ook willen doorsturen. danavanbecelaere@hotmail.comMercikes Dana x
Hallo,Wij trouwen op 17/05/2008. Ik heb reeds een aantal teksten gevonden, maar ben hier nog niet helemaal van overtuigd. Andere teksten zijn dus ook bij mij meer dan welkom!Kunnen jullie mij de teksten even doormailen op liesbet.vanlooveren@telenet.beAlvast bedankt !!Liesbet