TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieve
1-9-2006
|
1-8-2007 9:09:04
Hey,
men had mij afgeraden om onder een bustier-bovenstuk nog eens een bustier te dragen. Maar ik herinner mij wel dat ik mij, ondanks mijn 'gewone' bh, toch ingesnoerd voelde, ik was er echt ongelukkig door. Maar de dag zelf was ik ontzettend blij dat het allemaal zo strak zat, want zelfs op deze manier begon alles stilletjes af te zakken. Laat staan als ze alles wat losser gemaakt hadden...
Groetjes, Lieve
|
|
Nathalie
7-7-2007
|
1-8-2007 11:04:36
Hallo,
Mij hadden ze ook afgeraden onder een bustier-model van trouwkleed een corsetje te dragen... Ik vond dit spijtig, want ik vind dat prachtig een corsetje.
Maar toch heb ik beslist voor een BH, ook omdat we op 7/7/7 trouwden, en toen ik ging rondkijken voor lingerie had ik toch in gedachten dat het in de zomer zou zijn en er kans was op echt warm weer zoals vorig jaar... Ik wou echt niet een plakkerig en bezweet gevoel hebben in dat corsetje, dus ik ben blij dat ik een BH gekozen heb.
Alles zat goed ingesnoerd ook zonder corset, bij een bustier-model van trouwkleed zit alles echt wel stevig.
En dat corsetje dat je gekocht hebt, dat kun je toch op de huwelijksnacht nog aandoen? Hoewel je na een lange dag blij bent in je bedje te liggen...
maar neem het anders mee op huwelijksreisje...daar hebben wij ook nog fijne nachten gehad die begonnen met een glaasje wijn ;-)
Groetjes en veel succes met de keuze, Nathalie
|
|
Sissi
26-5-2007
|
1-8-2007 12:35:05
Hey,
Ik had een bustiermodel maar wou per se een torselet (of corset).
Bij het passen had ik geen last van het corset maar ik voelde wel dat mijn jurk genoeg aanspande, maar dat was nodig om de jurk tot zijn recht te laten komen.
Ik heb op onze dag geen moment last gehad van een slecht of gespannen gevoel. Integendeel, ik voelde me heel goed en was blij dat ik zo'n mooie lingerie aanhad. Ik zou het zo opnieuw doen. Tenslotte draag je niet elke dag een corset en dus vond ik het nog specialer.
Als je je zonder de jurk (dus alleen met het corset) ook ingesnoerd voelt dan is dat iets anders natuurlijk. Bij mij spande het corset niet en voelde het wel comfortabel aan. Het is wel even wennen. Maar als het al spant zonder dat je er iets boven draagt dan zal het misschien niet zo comfortabel zijn.
Volgens mij denk je daar die dag ook echt niet aan hoor. Je bent met zoveel dingen bezig dat je je niet kan druk maken over iets dat misschien teveel zou spannen (denk ik toch), tenzij je er enorm veel last van hebt.
Groetjes, Sissi (67 dagen getrouwd)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|