TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
|
1-8-2007 14:33:10
Dag Elke, Wij trouwen 20.10 en we beginnen er nu wat meer werk van te maken. Uitnodigig zit in ontwerpfase, kledij ook, afspraak voor proefkapsel is gemaakt. Cadeaus voor gasten heb ik al ideetjes, voor getuigen nog niet. Ceremonietje (in het stadhuis) zit wel nog niet in elkaar maar dat komt wel goed. Heb ook wel het gevoel dat ik nu geen tijd meer te verliezen heb, zonder stress maar toch ook niet teveel meer verletten... groetjes en succes met de voorbereidingen, Sofie
|
|
Lieve
1-9-2006
|
1-8-2007 15:11:46
Hey,
klein vraagje voor de oktoberbruidjes: waar gaan jullie op huwelijksreis?
Groetjes, Lieve
|
|
Lies
27-10-2007
|
1-8-2007 16:24:03
Dag Elke en de andere oktoberbruidjes,
Bij ons is het ook maar de laatste weken dat de dingen zoals de uitnodiging, cadeautjes, kapsel, ... beginnen te spelen en ik moet zeggen, eens dat je er aan begint gaat dat wel allemaal snel vooruit hoor. Zo heb ik deze week mijn proefsessie voro mijn kapsel. En alles komt inderdaad wel in orde, je hebt nog genoet voorbereidingstijd om een heel huwelijk in elkaar te steken als je zou willen.
Wij gaan onmiddellijk na ons huwelijk een week naar Portugal omdat we geen van beiden lang verlof konden nemen. Voor in oktober volgend jaar hebben wij onze echte huwelijksreis dan gepland, en dat wordt meteen ook een reisje voor ons 1jarig huwelijksjubileum ;).
Groetjes
Lies 27 oktober 2007
|
|
Lesley
12-10-2007
|
1-8-2007 16:28:48
Wij trouwen op 12/10. Wij gaan dat weekend ook een dagje of 2 naar Parijs en de echte hiwelijksreis is gepland voor volgend jaar dan, en het zal waarschijnlijk sicilië worden
|
|
carline
1-9-2007
|
1-8-2007 16:40:28
Lieve oktoberbruidjes,
Tom en ik trouwen op 6 okt en we zitten volop in onze voorbereidingen. We hebben dit weekend onze uitnodigingen geschreven (de envelopkes) en gisteren zijn ze gefrankeerd. Ik doe ze vrijdag op de bus dan kan alles volgende week van start gaan. Als de uitnodigingen bij de mensen zijn geraakt, vind ik dat alles pas echt officieel begint. Spannend! Ik moet de volgende dingen nog regelen: ringen, kapper (absoluut geeeeeeen inspiratie!), bloemen, kado ouders, receptieboek, misboekje laten drukken, tafelschikking, en alle kleine details die ik nu vergeet en die vanzelf wel zullen opduiken, slik!
Mijn kleed mag ik pas op 31/08 voor de eerste keer gaan passen. Ik ben toch nog eens gaan piepen in de winkel om te weten hoe het eruit zag, ik kon het me niet meer herinneren;-). Maar toen ik het weer zag, wist ik waarom ik het gekozen had.
Ben echt positief zenuwachtig aan het worden. Ik wil gewoon dat de mensen content zijn over ons en voor ons.
2 dagen na onze trouw vertrekken we naar Mauritius. Ohhh, daar kijken we echt naar uit... Naar het schijnt heel mooi voor honeymooners.
Veel succes en als er vragen zijn dan stel je ze maar.
Doei, Carline uit Hemiksem 06/10/2007
|
|
Ellen
10-10-2007
|
1-8-2007 17:39:11
Dag meiden,
wij trouwen 26 oktober. Het lijkt nog een eeuwigheid ver, maar nu begint het toch te kriebelen. Mijn outfit is al in orde, alleen die van mijn aanstaande nog, maar dat is voor de nieuwe collectie, dus....Voorts zijn we nu bezig met de uitnodigingen (te ontwerpen enzo) en zijn we naarstig op zoek naar een Dj. Dan nog de gastenlijst in orde maken. Kadootjes voor getuigen, pff, ja, wat geef je ? De kapper is nog mss voor het eind van de maand, want het moet nog wat groeien. En de plechtigheid in het stadhuis in elkaar steken, maar dat is voor het einde. Vergeet ik dan nog iets? Wij vertrekken een paar dagen na het feest naar New-York, jaja, dat vind ik wel spannend!
Groetjes,
Ellen
|
|
Maartje
13-10-2007
|
1-8-2007 18:01:55
Hey,
Wij trouwen 13 oktober en zitten ook middenin de voorbereidingen. Uitnodigingen zijn net gedrukt. Wat hebben ze nog niet: kledij bruidskindjes, kledij vader en getuige bruid, bloemen, kapper, visagiste, receptieboek, bedankjes, enz. Vooral de kleinere dingen dus. Maar dat lukt allemaal wel denk ik dan, Om op de vraag van Lieve te antwoorden: wij gaan naar Kenia op huwelijksreis.
Grtz
|
|
katleen
27-10-2007
|
1-8-2007 18:59:56
Halo! wij trouwen op 27 oktober. We hebben de meeste zaken al in orde. In september gaan we verhuizen (eerst nog plafonds afwassen en schilderen, behangen en poetsen). daarom proberen we nu al zoveel mogelijk in orde te hebben. En dit lukt wel aardig. We zijn al zo lang bezig met de voorbereidingen dat het echt mag beginnen korten. Nog veel plezier met jullie voorbereidingen. Katleen
|
|
Tineke
27-10-2007
|
1-8-2007 19:29:15
dag medeoktoberbruidjes
Wij trouwen op 27 oktober. Ik heb het gevoel dat ik al veel gedaan heb, maar ook dat er nog zoveel moet gebeuren. De gastenlijst van mijn familie en vrienden is in orde, maar mijn schoonouders blijven maar kibbelen, en daar geraak ik nu echt gestresseerd van. Ik maak de uitnodigingen zelf en zou er echt graag aan beginnen, maar zolang dat geruzie tussen mijn schoonouders over wie al dan niet komt naar het feest niet ophoudt heb ik geen zin om aan de uitnodigingen te beginnen... Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met kapper en pastoor, misboekje is zo goed als af, uitnodigingen ontworpen moeten nog geknipt en geplakt worden, ideeën in overvloed, maar of ik alles in orde krijg voor het schooljaar begint (sta in het onderwijs en wil alles af hebben tegen 1/9 want dan is het hels op school) weet ik echt niet. Maar ik probeer mezelf er steeds aan te herinneren dat ik moet genieten van deze voorbereidingen, net als de trouwdag zelf maak je ook de voorbereidingen maar 1 keer mee...
Geniet van de voorbereidingen dus en laat ons allen hopen op schitterend weer in oktober (als ik er de statistieken van mijn schoonvader op nasla is het al twee jaar meer dan 20 graden op 27/10)Let the sun shine!!!
greetz
|
|
Elke
13-10-2007
|
1-8-2007 20:56:22
Wauw zoveel oktoberbruidjes, en ik dacht (als ik hier het forum bekeek) dat er niet veel voor oktober waren ;-)
@ Lieve, mijn vriend en ik hebben vandaag onze huwelijksreis geboekt (dus weer iets dat van de toe-doe-lijst af mag ;-) ). Wij gaan rondtrekken in Vietnam en Cambodja (17dagen) en dan nog een weekje relax in Cambodja en we vertrekken 14 dagen na onzen trouw.
Elke 13/10/07
|
|
Marianne
|
1-8-2007 22:44:14
Hey Maartje, wij trouwen ook 13/10 en gaan ook op reis naar Kenia. Wij moeten nog : bloemen, half misboekje afwerken, kledij bruidegom, ik schoenen en lingerie, gastenboek, cadeau ouders, reispas, notaris, Tropisch instituut, tafelschikking en kaartjes voor de tips. Veel kleine dingen dus. Ik ben pas begin juni gevraagd en ben nogal iemand die snel voortdoet : zolang er iets te regelen is doe ik verder :-) Twee dagen na het aanzoek had ik mijn kleed. We hadden wel geluk dat alles vrij vlot ging en er nog veel vrij was
|
|
Sofie
6-10-2007
|
3-8-2007 20:01:39
Hallo, Ik ben ook een oktoberbruidje (6/10). Doet me deugd eens berichtje van iemand te lezen die ook nog helemaal niet alles geregeld heeft. Begon me al wat abnormaal te voelen met al die stresskippen die meer dan een jaar van tevoren hun misboekje, bloemen, ringen, fotograaf en alles in orde hebben en dan toch nog stressen. Ik wens je ontzettend veel succes met de verdere voorbereidingen, relax en geniet ervan. Aartje
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|