Terug naar overzicht
Dag Anneleen,Misschien kan je even kijken bij Gentil Wierinck in Wetteren. Die man doet dat niet echt commercieel uitgebuit en is veel goedkoper dan de grotere firma's.Hij doet ook met sommige wagens een proefritje als je dat wil.Ceremoniemeester zijn doet hij ook zonder verhuur van wagens. Prijzen ken ik niet meer uit het hoofd. Die liggen thuis ergens.Veel succes!
Hallo,wij hebben Steven Chys als ceremoniemeester.Hij is heel sympathiek en je kan altijd terecht bij hem met vragen. Hij is van West - Vlaanderen maar werkt ook in Oost - Vlaanderen zoals bij ons. Hij is bij ons al 2 maal thuis geweest.Er staat uitleg op zijn website. Wij kunnen hem wel aanbevelen.www.ceremoniechys.be Groetjes,Isabel
Hallo Anneleen;www.theweddingplanner.be , onder leiding van Joris Temmerman is een echte aanrader. (gelegen in Aalst...)Wij trouwen op 02/02/08 en zijn al 2 maal bij hem langsgeweest en we worden daar echt in de watten gelegd!GroetjesValérie 02/02/08
Hallo,wij hadden Dick De Meyer uit Oudenaarde. Hij is ceremoniemeester en heeft een taxibedrijf. Dus hadden wij de taxi's en ceremoniemeester in 1 klap. Echt een hele goeien hoor. Groetjes,Sarah
Dag AnneleenAls muzikant werkte ik al heel vaak samen met Natalie, een feestarchitecte uit (ik dacht) Wortegem-Petegem. Natalie is een zeer veelzijdig persoon, ze leidt niet alleen alles in goede banen, ze zorgt er bovendien voor dat jullie je helemaal niks hoeven aan te trekken op jullie huwelijksdag. Mocht ik van jullie zijn, zou ik haar zeker eens contacteren voor vrijblijvende info!Natalie Dumarey0479 / 28 12 20Vriendelijke groeten,Tom