Terug naar overzicht
zet aub eens je mail-adres eens op deze chat en dan kan ik je beter helpen.Ik stuur je wel meerdere info door.groetjes
Hoi Kathleen,ik denk dat je je vooral moet focussen op de zaal en de kledij, want die moet denk ik toch dringend beslist worden. Hieronder vind je enkele sites van zalen in het gentse. Voor de kledij zijn er rond deze tijd genoeg modeshows en opendeurdagen aangezien de nieuwe collecties binnenkomen, dus je moet maar eens informeren bij diverse winkels.www.kasteelconinxdonck.com www.hofterbuecken.be www.auberge-du-pecheur.be www.braemhof.be www.valkenbulcke.be www.feestzaalscala.be www.kasteelvanzwijnaarde.be www.carelshof.be groetjes, Evelien
m'n emailadres:vijftienmei2004@hotmail.com
Inderdaad dringend beginnen kijken voor een zaal en kledij EN kerk!Fotograaf begint ook al dringend te worden denk ik. Ik kan je fotograaf Wim Simoens van Foto Aktief in Merelbeke aanbevelen. Zie www.fotoaktief.be Qua kerk: woon je in Gent of ben je daar geboren? Dan neem je normaal gezien de kerk van jouw parochie. Je moet dan gewoon eens bellen naar de priester (zie parochieblad) om een afspraak te maken. Veel succes!
Dag Kathleen,Wij zijn voor onze trouw gaan kijken in het monasterium poortackere, daar hebben ze een zaal voor max. 150 personen en je hebt ook een prachtige binnentuin ter beschikking voor je receptie). Voordeel is dat het ook in het hartje van gent ligt en ik ben quasi zeker dat er daar nog plaats is in de maand mei.Het monasterium is een voormalig klooster en de feestzaal heeft zijn vaste stekje in de kerk van dit klooster. Je mag er ook met eigen traiteur werken, die alles ter beschikking heeft (keuken, bar,...).Dit monasterium ligt in de Oude Houtlei, aan de kant van het Sint-Lucas, je herkent het aan het bord waarop 'hotel' staat want er is ook een hotel aan verbonden (met suite!)Ik hoop dat je hier iets mee bent.Groetjes,Lieve
Dit bericht werd verwijderd door de redactie. Dit is een forum om bruidsparen met elkaar te laten communiceren. Dit is geen marktplaats waar handelaars actief reclame mogen voeren.Ergert u zich aan reclameboodschappen? Laat het ons weten via redactie@wijtrouwen.com