TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
heidi
7-6-2008
|
1-8-2007 17:46:55
ik vind dat je dan lang moet wachten op je jurk als je het in januari besteld hebt. ik heb mijn jurk in juni besteld en in oktober mag al ik gaan passen, wordt alles gespeld om het op mijn lengte aan te passen.
zou er toch zeker goed achterzitten.
groetjes heidi
|
|
nele
29-9-2007
|
1-8-2007 20:59:36
Dag Anke,
Ik heb mijn jurk op 21 januari besteld bij Bo Couture in Kortrijk. Bij mij hebben ze net hetzelfde verteld. De eerste week van juni zou mijn jurk binnen zijn en mocht ik hen contacteren om een afspraak te maken. Sinds de 21ste mei heb ik elke week gebeld, en elke week kreeg ik hetzelfde antwoord:misschien volgende week. Toen ik begin juli telefoneerde vroeg ik of ze niet meer inlichtingen hadden en toen heeft ze me leukweg gezegd dat het atelier 6 weken sloot (tot 15 augustus). Dus nu moet ik nog wachten tot de 16 augustus om terug te bellen. Ik trouw op 29 september en begin mij toch ook zorgen te maken. Vooral omdat ik nu al enkele wijzigingen in mijn hoofd heb. Maar ik heb hier op het forum ook al raad gevraagd en er zijn er nog die zo laat maar konden passen. Een voordeel: als je trouwdatum nadert, krijg je wel voorrang, maar toch.... Wanneer trouw jij? Van waar ben je? Groetjes Nele (Menen) 29/09/2007
|
|
kristel
5-7-2008
|
2-8-2007 8:43:52
Hallo,
Ik heb mijn jurk dit jaar besteld voor volgend jaar, binnen acht maanden gaat ze er pas zijn. Ze hebben me dat allemaal duidelijk uitgelegd, dus ik ga twee keer passen in juni en trouw 05-07-08. Dat is dus helemaal zolang niet, ik heb daar het volste vertrouwen in. (mijn kleed komt van le chapeau bree en is van ian stuart) Ik denk dat jij dat ook moet hebben, want als je van januari 8 maanden bijtelt kom je ook in augustus, september uit. Die mevrouw vertelde me dat het echt afhing van welk merk je nam enzo en hoeveel werk er aan was. Bij sommige zaken moet je hier maar amper 4 weken wachten. Maar een jurk van 4 weken is niet opnieuw gemaakt maar hebben ze ergens hangen. Maak je maar niet teveel zorgen en hopelijk lukt alles nog op jullie dag. Ik hoop je een beetje gerustgesteld te hebben, want stres is er al genoeg voor die dag.
Groetjes Kristel
|
|
Wendy
|
8-8-2007 23:25:43
Bo Couture is er anderhalf jaar geleden in geslaagd van een kleed van een kennis de dag voor de trouw pas in de winkel te hebben. Ik ga daar alleszins nooit meer. Maarreuh, ik zou mij toch nog niet ongerust maken want er is toch nog tijd, het beste is af en toe bellen zodat je op de hoogte blijft van hoe het zit met je kleed....
Groetjes
W
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|