Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zorgen over grote maat

1-8-2007 17:51:50
hoi allemaal,

het is misschien onnozel maar ik maak me zorgen over d emoment dat ik trouwkleedjes ga moeten passen. ik heb namelijk een grotere maat (44-46) en tja, ik ga wel in een winkel waar ze t op maat maken/aanpassen maar toch Ik ben bang dat ik nooit een mooie bruid ga zijn ... nu ja, ik ben wel bezig met af te vallen nu en het is nog zo'n maand of vijf alvorens ik ga passen maar toch. ik geneer mij ten eerste voor mijn gewicht (wat gaan ze in de winkel wel niet denken) en dan ben ik ook bang dat niks me gaat staan. Weet iemand trouwens of de maten van de kleedjes van linea raffaelli klein vallen?

tot zover mijn gezeur

Caro

Germis
20-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 976

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik1-8-2007 18:01:30

maak je maar geen zorgen, mijn aanstaande zijn tante is pas getrouwd, en heeft ook een grotere maat. zij heeft een prachtig kleed gevonden wat haar enorm slanker deed lijken. veel kleedjes gaan je staan hoor.

groetjes
heidi

Ann
4-8-2007
 Meld misbruik1-8-2007 18:29:04

Je moet je inderdaad echt geen zorgen maken, hoor! Een bruidje is altijd mooi :-)Kijk 's op volgende link,daar tonen bruidjes met een grotere maat hun kleedjes en dan heb je misschien al wat ideetjes. Veel succes en plezier bij 't vinden van je kleedje!

sarah
25-8-2007
 Meld misbruik1-8-2007 18:29:53

hallo,

toen ik ging passen had ik maat 50 denk ik, en ondertussen is er wel wat af, maar ik heb in de winkel waar ik ging passen alleen maar kleedjes aangedaan die me echt goed stonden. Als ze in de winkel een beetje kennis van zaken hebben geven ze volgens mij alleen maar "geschikte" kleedjes denk ik.
Ik zou er niet van wakker liggen.

Ann
4-8-2007
 Meld misbruik1-8-2007 18:30:56

oei, nu was ik die link nog vergeten :-)

http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=245...

Het is op dit forum in het item"wat draag je" en daarin "big is beautifull"

Dorothy
6-7-2007
 Meld misbruik1-8-2007 19:18:24

Dag Caro

Ik had bij mijn huwelijk (6-7-7) een jurk aan van Linea Raffaelli. Ik heb ook maat 44-46 en dit was geen enkel probleem hoor.
Eerst was ik ook bang dat ik niet mooi zou zijn omdat ik geen supermaatje heb, maar bij het passen raakte ik ervan overtuigd dat er voor elk bruidje een jurk is! Voor elk figuur is er wel een gepaste jurk.
Ik heb mijn jurk bij Linx in Hasselt gekocht en bij het passen hadden zij tussenstukjes om achteraan tussen te ritsen, zodat ik de jurk toch dicht kreeg. Ook bij E&R in Beverlo hadden ze dit.

Geniet van het zoeken naar je droomjurk.

ps: ik verkoop mijn jurk van Linea Raffaelli(maat 44-46). Als je interesse zou hebben in foto's, mail dan gerust naar wij-trouwen2007@hotmail.com en dan mail ik je wat foto's door.

Krista
7-7-2007
 Meld misbruik1-8-2007 20:06:23

Hey,
Ik heb ook maatje 44-46 en een heel mooi kleed uit twee delen.
Een bustier en een rok.
Als je wil stuur je maar een berichtje naar fastyjoe@skynet.be en dan zend ik je wel foto's door.
Groetjes,
Krista 07-07-07

Germis
20-7-2008
 Meld misbruik1-8-2007 21:12:07

hoi allemaal,

bedankt voor al de lieve berichtjes!!!! Nu ben ik toch al wat gerustgesteld ... ik hoop er stiekem toch nog heel wat af te krijgen eer het zover is ;-))

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik2-8-2007 12:46:27

Hey Caro,

Ik ben 1.73m groot en weeg 82 kg. Ik heb dus ook maatje 44 (Duits 42 weliswaar).

Ik heb heel lang depressief gelopen omdat er maar geen grammetje gewicht af ging en ik dit zo graag wou voor mijn ventje, zodat ik toch een mooi bruidje zou zijn.

Een beetje met de moed in de schoenen ben ik naar de winkel getrokken om een kleed te zoeken. Gelukkig was de verkoopster een heel getalenteerd persoon (gebaseerd op jarenlange ervaring natuurlijk) en wist ze meteen wat er bij mij zou passen. De kleedjes die ik graag zag, pasten mij helemaal niet, maar het kleedje dat zij eruit haalde (en ik op het eerste zicht niet zag zitten) was perfect voor mij! Ik zag er echt veel slanker uit dan ik werkelijk ben. Ik voelde me super op mijn gemak in mijn kleedje en heb er geen moment aan gedacht mijn buik in te trekken ;-)

Ik kan je dus verzekeren dat je zeker niet bang moet zijn hiervoor, als je het geluk hebt ook een goede verkoopster te hebben, dan zal je stralen op je dag!

Ik ben zo goed geholpen geweest bij Moderna in Schepdaal. Ik weet niet van waar jij bent, maar als je in die buurt woont, zou ik daar toch zéker eens langsgaan.

Je kan mijn kleedje bewonderen op www.enoa.be/huwelijkportfolio/sofiechristophe .

Veel succes meid, en kop op!
Fieke
reeds 26 dagen getrouwd

Germis
20-7-2008
 Meld misbruik2-8-2007 12:53:14

sofie,

je was heel heel mooi met je kleedje aan!!!!!!!!!! WAUW ... het is trouwens zo'n model van kleedje dat ik graag zie, maar dan in champagnekleur omdat dat beter bij mijn bleke huid past ...

OK, ik ben gerustgesteld ;-))

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik3-8-2007 13:15:50

Caro,

Thanks voor je reactie. Ik vond mijn kleedje ook heel mooi, maar meningen verschillen hé.

Blij je toch wat geholpen te hebben.
Mijn kleedje was van Pronovias. Misschien kan je op hun site al eens gaan kijken vooraleer je gaat kiezen?

Veel succes nog, meid!
Fieke

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik3-8-2007 16:12:29

Ook ik kan je alleen maar geruststellen. Mijn maat is 46-48 en heb ook iets gevonden!!! In de winkel heb ik slechts2 kleedjes aangehad die dicht konden. Ze laten gewoon de rits open staan en dan krijg je ook een mooi beeld. In 1 winkel spelden ze kleedjes gewoon voor, maar eerlijk: dan krijg je geen mooi beeld ervan, laat die rits maar gewoon open staan, die verkoopsters zijn dat vast gewoon .
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...