Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

puzzel uitnodiging

1-8-2007 20:23:12
Hey, wij willen een puzzel laten maken waarop staat waar en wanneer we trouwen in het gemeentehuis en voor de kerk. Heeft er iemand enig idee waar je zo'n uitnodigingen kan laten maken voor een redelijke prijs? Zou er dan nog een apart kaartje bijsteken voor de receptie of feest? Of zou ik het ook op die puzzel laten zetten? Mss wordt het dan een beetje te druk. Of heeft er nog iemand een voorstel voor een originele uitnodiging? Groetjes, V.

Valérie

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1214

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik2-8-2007 7:58:07

wij hebben een uitnodigiging met twee puzzelstukken op. en dan in de kaart alle informatie.

ook voor op de misboekjes komt dit terug, zelfs een tekst over puzzels. en als dankcadeaus hebben we fotokaders in de vorm van puzzelstukken gevonden.

groetjes
heidi

evelien
8-12-2007
 Meld misbruik2-8-2007 9:04:02

Ik geloof dat je zulke puzzels via de fotoservice van kruidvat of hema kan bestellen, maar ben niet zeker.

Wij willen ook een originele uitnodiging en maken een dvd. We hebben op reis in een kasteel een heel 'filmpje' gemaakt over trouwen en mijn vader gaat alles monteren... Als achtergrondmuziek komt er een liedje dat we ook in de mis gebruiken.

Groetjes,

Evelien x

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik2-8-2007 15:46:13

Je kan inderdaad via fotoservice van kruidvat of hema zo een puzzel laten maken. Je moet dan gewoon een foto binnenleveren en zij zetten die op puzzel. Als ik mij niet vergis is dat wel niet goedkoop.

Groetjes
Ellen
21/06/08

Valérie

Meld misbruik2-8-2007 19:37:30

Hey, bedankt voor jullie snelle reactie. Heb eens gekeken op de site van het kruidvat en de hema, en dat zijn vrij grote en toch redelijk wat geld om er zo'n kleine 300 te laten maken. Heb het ook al gevonden op de site van spark of honour, daar staan trouwens nog leuke ideeën. Groetjes, V.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...