Terug naar overzicht
wij hebben een uitnodigiging met twee puzzelstukken op. en dan in de kaart alle informatie.ook voor op de misboekjes komt dit terug, zelfs een tekst over puzzels. en als dankcadeaus hebben we fotokaders in de vorm van puzzelstukken gevonden.groetjesheidi
Ik geloof dat je zulke puzzels via de fotoservice van kruidvat of hema kan bestellen, maar ben niet zeker.Wij willen ook een originele uitnodiging en maken een dvd. We hebben op reis in een kasteel een heel 'filmpje' gemaakt over trouwen en mijn vader gaat alles monteren... Als achtergrondmuziek komt er een liedje dat we ook in de mis gebruiken. Groetjes,Evelien x
Je kan inderdaad via fotoservice van kruidvat of hema zo een puzzel laten maken. Je moet dan gewoon een foto binnenleveren en zij zetten die op puzzel. Als ik mij niet vergis is dat wel niet goedkoop.GroetjesEllen21/06/08
Hey, bedankt voor jullie snelle reactie. Heb eens gekeken op de site van het kruidvat en de hema, en dat zijn vrij grote en toch redelijk wat geld om er zo'n kleine 300 te laten maken. Heb het ook al gevonden op de site van spark of honour, daar staan trouwens nog leuke ideeën. Groetjes, V.