Nu Online
Momenteel zijn er 387 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Blijvend aandenken voor ouders - origineel kado

1-8-2007 21:18:42
Wij willen onze ouders graag een blijvend aandenken geven op onze trouwdag als bedanking ipv bloemen. Een foto gaat ook niet, want dit doet onze fotograag niet. Heeft iemand misschien een origineel idee? Heb al gedacht aan een beer waarvan je de t-shirt kan laten bedrukken met een tekst. Alle ideeen zijn welkom!
Groetjes,
Nathalie

Nathalie
14-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1260

sadia
7-7-2007
 Meld misbruik1-8-2007 22:04:55

Hoi Nathalie,

Wij hebben op onze trouwdag een magnum fles champagne aan onze ouders gegeven en een lege trouwkader met dank u op. Eens onze trouwfoto's klaar zijn, laten we hen een mooie foto kiezen om uit te vergroten. Is misschien niet origineel, maar daarvan wisten we dat ze het zouden appreciëren.

Groetjes,

Sadia

Veroniek

Meld misbruik1-8-2007 23:45:08

Hoi

Onze fotograaf kon op de avond zelf nog een trouwfoto van ons leveren voor onze ouders. De kader hebben we zelf gekocht en op voorhand aan haar gegeven. Na de receptie is ze vertrokken en de foto's ontwikkeld, die heeft ze in het kader gestoken, ingepakt en aan de zaal komen afgeven. Voor het dessertbuffet hebben we de kadotjes afgeven.

Voor onze getuigen hebben we ook een kader gekocht en een foto van hun laten insteken. Dit was wel een kleiner formaat dan de foto voor de ouders.

Veel succes nog!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik2-8-2007 8:42:11

wij hebben 2 digitale fotokaders gekocht (49 euro in de makro). we gaan met de foto's een vriendin een foto laten trekken met digitaal fototoestel en dan kunnen we die direct erop zetten. en 's avonds afgeven.

voor de getuigen weten we het nog niet zo goed.

Mieke
22/09/07

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik3-8-2007 8:15:19

Wij gaan hen een weekendje weg cadeau doen met een bongobon. Maar dat is waarschijnlijk niet wat je zoekt, het is niet echt "blijvend"... Ons leek dat iets wat ze heel erg leuk zouden vinden, om er zo eens vantussen te zijn. Zeker na de trouw, want ik vermoed dat ze allemaal redelijk zenuwachtig zullen zijn en dat er die laatste weken toch nog wat geregeld zal worden...

Groetjes en veel succes nog,
Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...